Juli 2010
KatjaB & Sarah: Ja det känns bra att den biten föll på plats, eg har den ju gjor det hela tiden bara det att vi inte mindes vad som sagts. Vi kände båda det var lite pinsamt att fråga våra föräldrar igen men frågar man inget får man inget veta
Sarah: Skönt det löste sig för er med. Ni har ju dessutom annat på g som kostar.
JollyO: Jag håller med du. Vi har inte bjudit med prästen, ser ingen anledning till det och som sagt de gör ju bara sitt jobb.
Sarah: Ja ok då förstår jag du känner du vill ge men med hennes attityd så känns bensinpengar skäligt Inte ett dugg mer än en flarra vin iaf. Märks inte på henne hon gör detta för att det är roligt precis. Jag hoppas ni kommer fram till något som passar er alla.
Eriane: Välkommen till tråden. Håller med roligt tema ni har och hoppas allt löser sig. Hur ska ni pynta kyrkan?
Ceke: Hihih jaa se där! Hoppas du blir bättre nu då. Ja kanske är där skon klämmer, osa för långt fram. Vi har ff inga anmälningar att tala om. 2 nej och 1 ja. Men så klart kommer ju vår familj, etc. Men vi kommer också vara benhård, ring rätt person. Finns anledning varför man har en sån.
Vi har iaf bestämt oss för att köra på Ivory västen, bara den finns kvar nu då, så matchar vi varandra medan tärna och marskalk matchar varandra och de andra temafärgerna hör ju till festen. Blir dock så less på bt ibland, startade en tråd i ämnet vilken färg på västen och vipps så måsta alla beserwisar in och skriva "bästa är ju om han får bestämma själv..." Blir galen på såna svar, välkommen till 2010 SJÄLVKLART bestämmer han själv!