• Mia 77

Juli 2010

Hittade ingen ny tråd för oss, så jag gjorde en. Har någon annan redan gjort det så kan ni väl bara länka i denna.

Whitewedding: 3 juli
    tessomac: 3 juli
    AnneliM: 3 juli
    h and a 2010: 3 juli
    Lyckligtjej: 3 juli
    Idajohanna82: 3 juli
    Fenixx: 3 juli
    aikidoaasa: 3 juli
    Mrs Opp: 3 juli
    happytoaster & tommystena: 3 juli
    JollyO: 3 juli
    NightElf: 3 juli
    AnnaMartin: 3 juli
    Korallbruden: 3 juli
    Jessie81: 3 Juli
    Julibrud10: 3 juli
    Vi3 3 juli
    KatjaB: 10 juli
    brudjuli2010: 10 juli
    kikki kikki: 10 juli
    Tokisen: 10 juli
    Periwinkle: 10 juli
    sommar10: 10 juli
    Kullaberg: 10 juli
    sockersmulan: 10 juli
    Juli 2010: 10 juli
    Fru Indosaurie: 10 juli
    zeldae: 10 juli
    Sussi08: 10 juli
    Ceke o Kece: 10 juli
    Chippis419: 10 juli
    Bruden 100710: 10 juli
    trendig: 10 juli
    HemligE : 10 juli
    Björnisarna: 10 juli
    Kärleken9 10 juli
    tessomac 10 juli
    Lycklig 81: 17 juli
    LoveA: 17 juli
    Mia77: 17 juli
    wiicky: 17 juli
    100717: 17 juli
    Juli 2010. 17 juli
    Casmel: 17 juli
    Juli 2010 17 juli
    Sandie87: 24 juli
    Juli100724: 24 juli
    Everton: 24 juli
    Gotlandstös: 24 juli
    Nyen80: 24 juli
    suzem: 24 juli
    Rosesarered: 24 juli
    Hante: 24 juli
    Karlstadtös i Stockholm:24juli
    BlivandeFruPettersson: 24 juli
    icimici 24 juli
    Miss Alice: 25 juli
    Källerudd: 28 juli
    Blomman82: 30 Juli
    Sarahkka: 31 juli
    Jossposs: 31 juli
    Grönprickig: 31 juli
    Clea: 31 juli
    Sajberpillan: 31 juli
    Fru i juli 2010: 31 juli
    El amor: 31 juli
    karinochjonas: 31 juli
    MrsMuffin: 31 juli
    MiaCia2010 31 juli
    Racolina 31 juli
    zkorpan 31 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-30 22:18
    Saga2010 24 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-03 17:29
    Uppsalabrud2010 17 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-06 15:16
    Eriane: 3 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-18 21:35
    Elinah 22 juli
    dothehula 31 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-30 15:53
    thisaintalovesong: 17 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-04 21:44
    Whitewedding: 3 juli
    tessomac: 3 juli
    AnneliM: 3 juli
    h and a 2010: 3 juli
    Lyckligtjej: 3 juli
    Idajohanna82: 3 juli
    Fenixx: 3 juli
    aikidoaasa: 3 juli
    Mrs Opp: 3 juli
    happytoaster & tommystena: 3 juli
    JollyO: 3 juli
    NightElf: 3 juli
    AnnaMartin: 3 juli
    Korallbruden: 3 juli
    Jessie81: 3 Juli
    Julibrud10: 3 juli
    Vi3 3 juli
    Eriane: 3 juli
    KatjaB: 10 juli
    brudjuli2010: 10 juli
    kikki kikki: 10 juli
    Tokisen: 10 juli
    Periwinkle: 10 juli
    sommar10: 10 juli
    Kullaberg: 10 juli
    sockersmulan: 10 juli
    Juli 2010: 10 juli
    Fru Indosaurie: 10 juli
    zeldae: 10 juli
    Sussi08: 10 juli
    Ceke o Kece: 10 juli
    Chippis419: 10 juli
    Bruden 100710: 10 juli
    trendig: 10 juli
    HemligE : 10 juli
    Björnisarna: 10 juli
    Kärleken9 10 juli
    tessomac 10 juli
    Lycklig 81: 17 juli
    LoveA: 17 juli
    Mia77: 17 juli
    wiicky: 17 juli
    100717: 17 juli
    Juli 2010. 17 juli
    Casmel: 17 juli
    Juli 2010 17 juli
    Uppsalabrud2010: 17 juli
    thisaintalovesong: 17 juli
    Elinah: 22 juli
    Sandie87: 24 juli
    Juli100724: 24 juli
    Everton: 24 juli
    Gotlandstös: 24 juli
    Nyen80: 24 juli
    suzem: 24 juli
    Rosesarered: 24 juli
    Hante: 24 juli
    Karlstadtös i Stockholm:24juli
    BlivandeFruPettersson: 24 juli
    icimici 24 juli
    Saga2010: 24 juli
    LillaIda: 24 juli
    Miss Alice: 25 juli
    Källerudd: 28 juli
    Blomman82: 30 Juli
    Sarahkka: 31 juli
    Jossposs: 31 juli
    Grönprickig: 31 juli
    Clea: 31 juli
    Sajberpillan: 31 juli
    Fru i juli 2010: 31 juli
    El amor: 31 juli
    karinochjonas: 31 juli
    MrsMuffin: 31 juli
    MiaCia2010 31 juli
    Racolina 31 juli
    zkorpan 31 juli
    Dothehula: 31 juli

• Svar på tråden Juli 2010
  • CeKe

Racolina: Vilken skit! Föörstår att frustrationen!

Själv fick jag hem klänningen idag Trodde bara jag skulle dit och prova, men nu är den klar och i mitt tycke superfin lite större i kjolen nu, pressad och ja, precis som jag vill ha den Känns super! Gör precis som med ringen och lämnar den insvept i ett påslakan hemma hos föräldrarna

Har tagit kort så tänkte lägga upp när jag kommer tillbaka hem och åt en usb-sladd till kameran

• sarahkka76

racolina: fy för såna bakslag! Har du fått ngt svar överhuvudtaget av den du köpte ljusstakarna av? Dåligt av bokhandeln att inte kunna fixa varorna i tid.

ceke: vad kul!

Här står det lite stilla, kan inte göra så mkt mera just nu känns det som, allt måste fixas efter att den här bebisen har bestämt sig för att komma ut.

• Racolina

Ska eventuellt åka och göra den slutgiltiga beställningen på ringen idag, (om febern lägger sig).
    Har fått ett väldigt bra pris på den, har ganska små fingrar så guldvikten blev inte så stor+ att det inte fick plats så många diamanter =)

ceke: kul med klänningen

sarahkka: Vi bestämde affären och vi skulle köra via payson men jag hsr inte fått något mail från dem och jag har mailat henne igen men utan resultat =(

• KatjaB

trist med sånt racolina! så var det för mig när jag skulle köpa lakan av en jättetrevlig tjej, vi pratade flera gånger eftersom det var ett tag kvar till deras bröllop. Sen när jag väl skulle köpa dem så började hon krångla och ville sälja dem till en av sina kunder (?!) och så skulle jag få köpa dem av henne istället. Sa att jag ville köpa dem direkt, som vi bestämt eftersom det ändå kan bli vinfläckar och jag ville ju sätta igång och sy. Då började hon hitta på ursäkter som att hon inte hittade dem och tillslut att de kanske råkat kasta alla 65 lakan (ellerhur!) blev jätte irriterad på henne, hon svarade inte på sista mailet när jag frågade om hur hon tänkt sig det här, hade hon hittat dem eller ska jag tolka det som att hon sålde dem till sin kund.

Själv skulle jag skämmas ihjäl om jag höll på sådär till folk, det känns ju som att man lär känna folk här på bt också när man pratar jämt dessutom. Fy för såna människor!

Igår blev jag efer mycket om och men lycklig ägare till ett hårflor med fjäderkam, inte det jag tänkte ha från början men den är jättefin. Kolla i galleriet om ni vill se

ceke: åh vad kul med klänningen! lägg upp bilder så fort du hinner, riktigt nyfiken!

• CeKe

Katja: Fint flor! Gillar såna skarpt

Nu har jag lagt upp bilder på klänningen

• CeKe

Juat ja.. den är fortfarande lite för stor i bysten, så ska lägga i silikoninlägg i bh:n för att fylla ut den. Av någon outgrundlig anledning fortsätter jag att minska i omfång, men hoppas faktiskt på att inte minska nå mer Tror det är första gången i livet som jag funderat både på inlägg i bh:n samt att jag inte vill gå ner mer i vikt!

• CeKe

Nu ni, har jag en monolog med mig själv Haha

Passade på att gå till en blomsteraffär igår när jag var i Norrtälje. Förra jag var till gillade jag inte.. Den här var bättre! Hon fattade snabbt att jag inte var nån som ville ha en enkel bukett utan en massa krimskrams och att blommorna för mig bara ska va ett litet smycke, inget stort och påkostat.

Antingen blir det en enkel rund bukett med vita el röda rosor och det skulle kosta ca 700, vilket är bra mkt bättre än minst 1500 som den andra butiken ville ha bara det stod orden "brud" före "bukett". Sen kom hon med förslag, om jag vill hålla det enkelt och göra nåt lite annorlunda, att bara ta typ 3 gerbera och göra nåt fint med stjälrkarna. Gillar idén och har varit inne på att ha endast gerbera tidigare också! En sån bukett skulle inte kosta mer än ca 300, så gillar skarpt idén

I like folk som kan läsa av sina kunder!!

• rosesarered

Klänningen är jättefin Ceke! vad typiskt att den blivit för stor vid bysten men jag tyckte inte att det såg ut som det på bilderna? Har du bestämt om du ska ha något till, blir det slöja eller skippar du det?

Blir såklart väldigt nyfiken på vilka florister du menar=) vilken är det du gillade? jag ska på konsultation i maj hos en florist här. Finns ju inte så många att välja på!

Igår var vi och provsmakade tårtfyllningar. Bestämde oss för mjölchokladmousse med limeintreriör med vit marsipinöverdrag. På amerikansk ställning och dekor blir några enstaka riktiga rosor samt det hånglande paret jag fick hem i fredags.Nöjd!  

• JollyO

Ceke: Jättefin! Jag gillar speciellt spetsen. På korten ser den ju inte för stor ut på bysten och nu när du har axelband borde den ju sitta uppe ändå!

Racolina: Vad är det för bokhandel? Du kanske kan få dem att ringa och fråga om papperna finns inne i en annan stad och hämta dem där? Eller så kan du fråga om de finns inne i Göteborg så kan jag handla och skicka dem åt dig :)

Jag har hittat ett hårsmycke med fjädrar som jag vill ha på Accessorize, men de i affären vet inte om de kommer att få in den... Så jag väntar och väntar och har åkt dit flera gånger för att kolla. Någon som har sett något liknande någon annan stans och kan hjälpa mig?

www.monsoon.co.uk/Fascinators/Bridal-Pearl+Diamante-Clip/invt/69157915

• JollyO

Katja: Tänkte på dina tärnklänningar! Ska du inte beställa dina tärnklänningar från någon annan sida än Millys så att du får dem i tid? Det är ju trots allt mindre än 100 dagar kvar nu Jag har fått jättebra respons från Littlecoral och förhoppningsvis gör de ett bra jobb också. De började tillverka min klänning efter bara sex dagar. Shoppindreamklänningen borde vara klar snart också och den var det fem veckor sen jag beställde...

Svar på tråden Juli 2010