Juli 2010
roses: hahaha det kanske du ska testa så den inte hamnar i botten av tårtan
roses: hahaha det kanske du ska testa så den inte hamnar i botten av tårtan
Välkommen Zesa! Vi gifter oss också den 31 juli Hur långt har ni kommit i planeringen? Har ni ngt speciellt tema?
racolina: fy för såna bakslag! Har du fått ngt svar överhuvudtaget av den du köpte ljusstakarna av? Dåligt av bokhandeln att inte kunna fixa varorna i tid.
ceke: vad kul!
Här står det lite stilla, kan inte göra så mkt mera just nu känns det som, allt måste fixas efter att den här bebisen har bestämt sig för att komma ut.
Hej tjejer! Bra gissat! det blev bebbe i söndags men vi fick stanna kvar på BB tills idag. Det blev en lång och påfrestande förlossning. Öppnade mig 8cm på bara några timmar men de 2 sista tog 12 timmar! Efter ett dygns lång förlossning så kom lilltjejen ut. Hon var lite medtagen och de ville ha henne kvar på observation. Hon har lite gulsot men inte tillräckligt för att behandlas så vi fick åka hem idag och får återkomma på måndag för ett återbesök. Men vi mår bra och ska nu koma in i lite rutiner här hemma. Jag kommer tillbaka så fort jag kan
Tack för alla grattis tjejer! Det känns helt underbart trots sömnbristen hehe
kärleken: Amanda heter hon och hon var 3890g tung och 50cm lång. En liten sumo
Eriane: hehe ja, det är hon
Kärleken: ja, de luktar ljuvligt!
Hej tjejer! Man hänger inte riktigt med numera när man har en liten att ta hand om var 4:e timme. Igår satt jag och gjorde ett schema över vad vi behöver göra inför bröllopet, nu gäller det att sätta igång. Hoppas jag kan komma in snart igen
jollyo: hon heter Amanda