sun moon skrev 2010-05-20 20:52:02 följande:
Blir kanske inget bröllop för oss som planerat Min BM´s systers man gick bort i natt och han skulle vara vår toastmaster. Känns så fel att ha vårt bröllop med någon annan toastmaster. Men egentligen känns det fel också att skippa vårt bröllop. Vi väntar ett tag och ska fundera på hur vi ska göra. Ganska "glad" att vi inte har fått ut våra inbjudningskort för där stod hans namn och telefonnummer.. Känns också lite jobbigt att lägga av med planeringen helt nu när vi redan är lite efter med våra planer för att hinna till 4 sept. Jobbigt allt. Lider med min BM´s syster och deras barn som bara är 15 och 17år Vi vill så gärna gifta oss men kanske är det bäst att vänta..
Jag beklagar verkligen sorgen, stackars barn och stackars systern som blir ensam med två barn i denna sorg, men ni har varandra.
Förstår även jag att det måste kännas väldigt tungt att planeera bröllopet då han nu har gått bort. Men jag tror som förgående läsare att ert bröllop kan vara ett ljus i denna nu långa mörka tunnel. Något fint i allt det hemska.
Jag beklagar verlkigen <3