Inlägg från: Lina o Peter |Visa alla inlägg
  • Lina o Peter

bröllop 19 juni?

Här kommer en till á la 19 juni! Jäkla bra datum vi valt allihopa!

Här är också det mesta klart, massa pyssel kvar bara.. Ska dra ihop tjejgänget framöver och pyssla klart servettringar och presentaskar osv.. 

Ska hämta ringarna på torsdag och sen hålla mig ifrån att prova den i tid och otid... Inbjudningarna är skickade sen et ttag tillbaka, har osa nu första maj, men minst 30% av våra 80 gäster har inte svarat än.. Ja ja löser sig säkert. Vi har lila färgtema förresten.

Jag bloggar lite när jag hinner om nån vill läsa:

linalottan.blogg.se

• Lina o Peter

Vi ska ha (mörkt) bröd med en kräm på, bestående av philadelfia, västerbottensost och gräslök. Mums! Och även bröd med en röra av soltorkade tomater, laktosfritt smör, tomatpuré och basilika.   Och vissa med glutenfritt bröd osv.

Shit vad snabbt det går nu!!!! Snart är vi frugor!

Jag blev hippad igår, en fantastisk dag! Blev väckt av två kycklingar med en skylt: "klä på dig", sen fick jag åka bil med ögonbindel och hörselkåpor med radio i, och under dagen fick jag bl.a simma i utomhusbassäng med barn-ärmpuffar, basta, äta hotellfrukost, stå i en rondell i vit "brud-outfit" med en skylt "Tuta så dansar jag" (Åh vad jag skrattade!), rida "bullriding" fast istället för en tjur var det en gigantisk snopp sen skulle vi haft picnick i en park men det regnade så vi satt inne hos en av tjejerna och myste med ost och kex, fick lite presenter och massa tok. Kvällen avslutades med jättegod mat och party! En helt fantastisk dag och kväll!!!

• Lina o Peter

Gud va roligt att läsa om era upplevelser, man känner verkligen igen känslorna. Vi hade också en fantastisk dag! Helt underbar från början till slut! Det enda tråkiga var att den tog slut så fort!

Och jag känner också en viss tomhetskänsla, inte så konstigt, man har ju hållt på så länge med all planering. Men det var värt varje sekund och alla stress, skulle vilja spola tillbaka tiden och göra om hela dagen igen! Nu är man tillbaka i vardagen och jobbar, men lite annorlunda är det allt. Ser på ringen och ler inombords, nykär som en galning är man ju också. Bara att få säga "MIN MAN"! Hihi!

Men än är ju inte allt över, jag har massor som ska städas undan, allt pyssel som ska sorteras och en del sparas, tackkort som ska väljas och skickas ut, och sen går ju bröllopsresan till Azorerna i Augusti, så innan dess ska det även bytas körkort, visakort och framför allt pass för nya efternamnet.

Kramar på er alla FRUAR!

Svar på tråden bröllop 19 juni?