Inlägg från: MaddeåMats |Visa alla inlägg
  • MaddeåMats

Nu har vi bestämt oss!!!

Börja med lokal och mat, det brukar vara det som tar mest av budgeten. Har ni möjlighet att själv shoppa alkohol i tex tyskland så sparar ni en massa.
    Tårta brukar kosta ca 35-50 kr biten, så det går ju absolut att sparan in en del där.
    DJ in a box är ett bra alternativ till DJ, eller varför inte tanka ner favvisarna på daorn och göra en play-list, men glöm inte bort att kanske lägga lite mer tid/pengar här, då det verkar som festen och dansen är viktig för dig.

Dekorationer till bord är dö-enkelt att göra riktigt fina och buketten är säkert lika enkel den, hoppas jag i alla fall, ska göra min själv i alla fall! :)

Jag har en hel del fler förslag, så återkom gärna med fler specifika önskemål av tips, så hjälper jag dig gärna!

• MaddeåMats

Titta i välsorterade blomsterbutiker, eller i någon pyssel-butik, eller hos en florist efter passande material, själv ska jag "bara" ha en enkel bukett, du kan se den i mitt bildgalleri.
    När min M2B friade så fick jag bla en bukett blommor som var bunden med hjälp av en "ståltråds hållare". Kan inte förklara den på något bra sätt mer än att den är formad som buketten.

Vet om att jag stött på en hemsida där man kunde beställa florist material för en billig peng så testa att googla!

• MaddeåMats

Jag vill bara klargöra en sak: JAG HAR ALDRIG FÖRESPRÅKAT EN OLAGLIG HANDLING!!!!
    Jag skrev bara tanka ner, hur du sen väljer att göra det är upp till dig, vill du använda spotify så gör det och vill du göra det på något annat sätt så gör det.
    Men sluta anklaga mig! Förtal är en olaglig handling! Så lägg ner.

Svar på tråden Nu har vi bestämt oss!!!