Inlägg från: Marjo |Visa alla inlägg
  • Marjo

Uppladdning!! 29 MAJ 2010!!

Inga nerver än.. men det kommer säkert! Läste din andra tråd om saker man kanske glömt men alla tips som kom där är fixade, ja, förstom bodsplacering osv. Har sista OSA 2 april så efter det får vi väl sätta igång med det. :)

• Marjo

Vi kommer att ha ca 80 gäster och ska skriva lite om varje i programmet. men det kommer inte bli mer än en mening eller 2 :)
    Vi ska träffa vigselförrättaren 16 april, ska bli intressant.

Har köpt ett par begagnade skor på tradera men dom behöver jag ändå gå in, är väl dags att börja med det nu. Ska ha ett par ballerina att byta till senare på kvällen när det är dans annars kommer mina fötter att dö!

Vi ska viga oss och ha festen på samma ställe, så vi slipper tänka på transporten, en sak mindre i alla fall!

• Marjo

På de bröllop vi har varit på tycker jag det har trevligt att läsa om de gäster som sitter kring en, speciellt när man inte har känt alla runt om en. Vi bröjade skriva lite igår, men det är svårt och tar tid!! Bordsplacering har vi inte börjat med, eftersom vi har sista OSA 2 april, men jag ser inte fram emot det, får hoppas att det gå smidigt :)

• Marjo

Vi ska ha bröllopsbubblor. Vi ska gifta oss ute (förhoppningsvis) och hoppas att det kan bli kul och fina foton med bubblorna.

Just nu håller sambon och jag på med bordsplacering och info om varje gäst.. det är lite svårt..

• Marjo

Nu är vi klara med bordsplaceringen! Det gick faktiskt ganska smidigt när vi väl kom igång, nu hoppas vi att alla kommer få det trevligt!

Jag är lite nervös för att bli hippad men jag hoppas också att det blir kul och lagom pinsamt som du skriver Bröllop2010 :) Man får ju bjuda lite på sig själv en sådan dag!

Igår var vi och kollade det ställe vi ska bli fotograferade på med hon som ska ta bilderna. Det kändes bra, hon gillade stället.

Ska börja med festhäftet på allvar nu!

• Marjo

Min älskling blev också hämtad imorse! Har ingen aning om vad de ska göra så det ska bli kul att höra sen!

Trodde nästan att möhippan skulle bli idag med.. men det verkar ju onekligen inte så :)

Annars går det bra här, har lite pyssle kvar. Ska till frissan på lördag för färgning och provuppsättning, det ska bli spännande!

• Marjo

I går blev jag hippad! Det var en helt fantastisk dag trots ösregn! 

• Marjo

Ojojoj, även om man inte vill vara stressad så har jag nog en inre stress. har egentligen inget att vara direkt stressad över, det mesta är klart. Men minsta lilla som inte går planerat blir en JÄTTESAK! Hittills har allt ordnat sig så det är ju inget att stirra upp sig för egentligen.

Men jag ska försöka ta det lugnt, allt kommer att bli bra :)

Hoppas ni andra inte är så stirriga som mig.

Imorogn ska vi till stället vi ska ha festen på och lägga upp en plan B om det regnar (vi ska vigas ute) och så ska vi hämta ringarna!

• Marjo

Dessa sista dagarna känns bara som transportsträcka! Har ledigt på fredag då vi ska lämna alla saker till den lokal vi ska ha festen i :)

Tänk att dagen snart är här som man har haft i tankarna så länge, underbart!

• Marjo

Hos oss ser det ut som att det kan bli regn eller moln med lite sol. Eftersom vi ska gifta oss i en park så kan det ju inte ha regnat hela veckan för då kommer det att vara som att gå i lera och det vill man ju inte.. Men vi har en bra backup-plan både när det gäller fotograferingen och vigseln så det löser sig nog om det skulle bli regn. Men självklart hoppas vi på sol!

• Marjo

Imorgon är det dags för oss! Lycka till alla! :)

• Marjo

Grattis till alla! Vi hade en fantastisk dag!! Det blev sol så vi kunde vigas ute precis som vi planerat. Festen var underbar, alla var glada och hade kul! Det blev världens röj på dansgolvet :)

Svar på tråden Uppladdning!! 29 MAJ 2010!!