Inlägg från: Kaffeflickan |Visa alla inlägg
  • Kaffeflickan

Uppladdning!! 29 MAJ 2010!!

Hej!
    2 april? jag har 25 april, vad sent det kändes just nu! men det kan inte skilja så mycket den sista tiden, de flesta vet jag ju redan hur det gör.
    Men det är en del kvar att göra; ska boka transport, bestämma var någonstans bröllopskorten ska tas, prata med prästen och se vad det finns för några, få hem klänningen som är beställd från Kina, göra program osv osv
    Jisses vad mycket det kändes just nu!
    Hur går det för er?

• Kaffeflickan

Åh, det känns verkligen som att tiden inte kommer att räcka till, men så verkar ju alla känna, så det är väl skönt. Jag är väl inte riktigt i fas med planeringen, men det kommer att ordna sig. Hoppas jag. Räknade ut att det nu är 51 dagar kvar till "vår" dag! Kors vad det går fort!

• Kaffeflickan

40-dagars kris idag!
    Vet inte varför, men att bara ha 40 dagar kvar känns skrämmande. Inte bara för själva planeringen utan för att det nu börjar gå upp för mig vad tusan jag håller på med. Innan har jag mest planerat, men nu börjar verkligheten komma ikapp mig.
    Men oj, vad det fortfarande är mycket kvar att göra. Tror jag!
    På sändag är dte sista OSA-dagen så snart borde väl allt vara klart med det så jag kan sätta mig med bordplaceringen. Tänkte förbereda med att göra en mall och lappar med alla namnen så det bara är att flytta runt alla så att när det väl är dags går det enkelt. Imorgon så ska klänningen skickas från Kina, hoppas jag, borde väl ta lite längre tid nu med tanke på vulkanutbrottet och allt.

Men allt kommer att bli bra!

Om 40 dagar är vi gifta allihopa, overkligt!!!

Svar på tråden Uppladdning!! 29 MAJ 2010!!