Inlägg från: Kramilikram |Visa alla inlägg
  • Kramilikram

Uppladdning!! 29 MAJ 2010!!

Hej allihopa!
    Hittade just detta forum vi gifter oss oxå den 29maj!!!
    Vet ni om att statistiskt sett så är den 29maj den soligaste dagen på hela året!! Om man får tro min väns information o de tror jag starkt på! i går kväll/natt ägnades ytterligare några timmar till att placera om våra gäster, oj vad svårt de är vill ju att alla ska få de trevligt o trivas. Annars känns läget under kontroll =)

• Kramilikram

Ja de är allt en massa mer än vad man först trodde att planera ett bröllop men samtidigt väldigt kul!! =) Jag har inte heller hittat någon bra bh än att ha under klänningen får nog ta o göra ett ryck snart.. men högst på agendan e nu att försöka passa in en dag med sv.prästen o våran pastor o vi på samma gång för att gå igenom upplägget under vigseln..

• Kramilikram

Ojojjj nu närmar det sig Äntligen!!!
    ikväll ska vi träffa sv-prästen o genrepa inför den stora dagen i kyrkan
    samt träffa pastorn i kväll o ha sista äktenskapssamtalet =)
    Läget är under kontroll, men Ni hur mycke´ dricka/vätska tror ni går åt till 100pers?

• Kramilikram

Malla och Mojje skrev 2010-04-29 15:24:12 följande:
      Äktenskapssamtalet???? Vad är det?

Vi har haft samtal med våran pastor där han har pratat med oss om äktenskapet och matnyttig kunskap som kan va bra på vägen. känns jätte skönt och kul o göra lite "tester" på hur väl jag o min blivande man känner varandra o vad vi uppskattar o så..  Igår genrepade vi också o  fick öva på o säga löftesorden, ojojjj bara jag kommer ihåg dem o att rösten håller i mellan alla glädjetårar =)

• Kramilikram

Vi ska inte dansa!!
    Gubben min e inte så förtjust i de o det gör mej inget heller..
    Blir mer tid till o umgås med gästerna istället. =)

Nu e de endas 25dagar kvar!!!! tjohoo!!

• Kramilikram

Vi har oxå insett att vi får stryka liljekonvaljer.. får bli en sväng i em till floristen o kika på blommor istället.. känns lite tråkigt att lägga ut de pengarna på blommor man hade tänkt sig o få gratis i från vår grönskande natur..

• Kramilikram

Hej Allihopa!!
    I helgen har det varit jätte kallt o regnigt hos oss men
    den 29maj kommer de självklart va +20 o strålande sol!!!
    Men har ni ändå funderat på vad ni ska ha på er upptill på armarna
    ifall vädret skulle få fnatt o bli+5 och snålblåst..?!

• Kramilikram

Malla och Mojje skrev 2010-05-19 09:06:46 följande:
     Känns som om jag var med stressad i typ januari-februari när alla beslut skulle fattas, nu är det bara finliret kvar!

Håller med!
    Vi har allt fixat o klart så skönt!! så nu e de bara o vänta,o vänta.. känns så overkligt att de äntligen e dax!! men oj så ljuvligt!!   

• Kramilikram
    Bröllopmaj2010 skrev 2010-05-19 10:56:41 följande:
    Kom på i går att man kanske skulle annonsera vigseln i lokaltidningen, så i dag ringde jag och bokade annonsen för införande i morgon.
    Tips: Skriv även med en postogramadress (kan vara trevligt o kanske få lite hälsningar från gäster som inte är bjudna) o så kostar det inget extra. =)
  • Kramilikram

Finemang! 
    Lycka till med allt!!

• Kramilikram

Hillena skrev 2010-05-19 21:15:59 följande:
    Ska handla lite till festen också, läsk och godis.

Vi har pratat med en mataffär har skicat en inköpslista så de kommer packa ihop allt åt oss så mina föräldrar kan åker dit dagen innan bröllopet å ta med sig rubbet o får med sig en faktura. Känns jätte bra o så spara vi en massa tid.. =)
    Kanske kunde va något för er med?!

Svar på tråden Uppladdning!! 29 MAJ 2010!!