Inlägg från: Förväntan2010 |Visa alla inlägg
  • Förväntan2010

Uppladdning!! 29 MAJ 2010!!

Malla och Mojje skrev 2010-04-06 14:43:08 följande:

Såå! Nu har jag alla underkläder klara i alla fall! Det enda som saknas i min "utstyrsel" är smycken! Å vad svårt det är att hitta!! :-O Har tänkt att lägga 3-4 tusen men antingen hittar jag vitguldssmycken där bara halsbandet kostar 5 tusen eller så finns det bara silversmycken som ser allmänt tråkiga ut och kostar 300 kr... Några tips? Vad ska ni ha för smycken?? Hur går det annars för er? Mitt uppdrag denna vecka är att försöka få till en träff med prästen inom snar framtid. Sen skall jag ange slutligt antal bakelser till kondiset.Visst är det konstigt med folk som inte lyckas lämna o.s.a. på tre månader? Vi måste ringa och fråga folk om de inte ska komma, för vi har hört på omvägar att de ska komma men de har inte anmält sig... Hmmm...
    Hej!
    Vi gifter oss också 29de maj, och jag vill tipsa om att köpa smycken på eBay!!! :) Ni kan se lite av mina smycken i på min sida! Jätte billigt och det finns otroligt mycket att välja på!!!
  • Förväntan2010

Jag väntar också på min Kina-klänning! Det känns väldigt jobbigt med alla förseningar som är just nu!

• Förväntan2010

48dagar kvar nu!!!!!!!!!!

• Förväntan2010

Ursh va jag har ont i magen hela tiden nu... Kinaklänningen är fortfarande inte klar... Hur ska jag hinna få den?!! vet inte hur ja sk göra! Dom hade ju så bra rykte när jag beställde den, hade läst om Milly i över ett år och aldrig några problem.. Men nu.. Jag fattar inte! Beställde för fem månader sedan och den är inte klar.. Dom lovar att den ska bli klar hela tiden men inget hände...

• Förväntan2010

Ååå vilken härlig hippa du fick!!! :)

• Förväntan2010

Idag är det 10 dagar kvar... det är sjukt i morgon är de inte tvåsiffrigt ens! Idag sak jag till sömmerskan och se om hon förhoppningsvis kan sy om min klänning... den har visat sig vara för liten... skit också!

• Förväntan2010

Det känns så konstigt!! :) Hoppas vi alla får en perfekt dag!! som de ser ut nu så kommer vi få regnigt men det kan ju ändras, hur ser det ut för er?

• Förväntan2010

Ja nu är det nära som bara den, och miljoner saker som måste ske, idag ska jag iallafall till frissan och klippa in löshåret! Ska bli skönt med lite ompyssling!!!

Svar på tråden Uppladdning!! 29 MAJ 2010!!