Inlägg från: Tattoo82 |Visa alla inlägg
  • Tattoo82

Uppladdning!! 29 MAJ 2010!!

Hej på er!
    Vi har osa 17 april, 6 veckor före. Har också lite ångest över bordsplacering... Hur mycket ska man blanda?! Skitsvårt! Vore skönt att skippa det helt men då blir det kanske inte lika rolig fest sen om alla är "uppdelade"?
    Jag väntar också på klänning från kina, kommer nog efter påsk. Fast jag har en kort klänning också som jag först tänkte mig. Får se vilken det blir när jag provat kinaklännigen. Kanske byter till den korta efter middagen annars.

• Tattoo82

Bara jag som är tokstressad över bröllopet? Vi kan inte bestämma vilka låtar som ska spelas, inte helt klart vad vigselförrättaren ska säga, vet inte hur det ska lösas sig med musik på festen, har knappt börjat med festprogramen, min kinaklänning har inte kommit än... Och nu är det redan maj!!

• Tattoo82

Tack för era lugnande ord! Idag kom min klänning!! Den är sååå fin! Vet bara inte om jag måste köpa en underkjol nu också kanske?! Var hittar man billiga såna och hur vet man vad man ska ha? Kan lägga ut en bild så kan ni kanske säga vad ni tror och tycker.

Vi ska inte heller dansa. Älskling vägrar!

Är bara tre helger kvar nu så jag är rätt övertygad om att min hippa kommer bli på lördag. Helgen efter jobbar jag och helgen efter det ska vi bort på ett annat bröllop och sen är det VÅR helg!!!

• Tattoo82

Shit vad stressigt jag haft det sista veckan!!! Men nu börjar vi bli någorlunda klara, bara fixa allt i lokalen och så imorrn men det får släkten ordna med medan jag är hos frissan.

Lycka till imorrn allihopa!!!!

Svar på tråden Uppladdning!! 29 MAJ 2010!!