Inlägg från: AnniFidde |Visa alla inlägg
  • AnniFidde

Uppladdning!! 29 MAJ 2010!!

hallo tjejer! här är det oxå giftemål den 29 maj!! hoppas innerligt på soligt väder!!! min toastmadame har tagit över festhäftesplaneringen, härligt! men jag ska skriva klart beskrivningen om gästerna bara. Ska ringa bandet och planera med dom, möte med fotografen och prästen är bokade. Underkläder är ej fixade och fick det tråkigaste samtalet idag, min frisör har tagit fel på datum!!!! så nu står jag utan frissa...=( har redan köpt löshår som hon skulle sy ihop på sånna clips/klämmor ni vet!, men neeej... PANIK!! tips? bor i göteborg!

• AnniFidde

Muulin,
    vi kanske skulle ha samma frisör, som var uppbokad! ;) vilka ställen har du kollat med då? hur ligger priserna? jag vill så gärna att frisöern ska komma hem oxå, kommer vara hos mina föräldrar i landvetter, där vigseln äger rum och sen ska vi ha festen på Aspenäs Herrgård i lerum, var ska ni vara????
    vart har du hittat tiara?? en kompis har vart i kina nu, hon skulle kolla efter det till mig där.. hihih =)

detta kommer gå bra!! Vi ska fixa detta!! Du hinner!!!!!

• AnniFidde

ja i "gamla landvetter" vid sjön.
    ska ni ha något över axlarna? typ sjal eller så..?

jaa jag får leta vidare efter frisör, jag får ev fjäska rejält med min kusins kompis, hon borde ställa upp tyc´ker jag!=)

• AnniFidde

Hallo tjejer.
    har fastnat på Brudvalsen, vad ska ni ha för vals???
    TIPS???

• AnniFidde

igår var jag hos frissan och gjorde en provuppsättning, blev helt undertabart bra! Prcis så jag hade tänkt mig, Sen åkte jag till min kusin som gjorde make up på mig, bytte ut ett läppstiftet mot en mer rosa nyans och vips så klaffade allt där oxå!! Kännns sååå skönt!!! Nu är det bara våran "vals" låt som vi ska bestämma, annars är allt klart!!!
    wiiiiieeeeeeeeeeeee, känns så himlans spännande nu!!! NU är det bara vädret som ska klaffa oxå :)

Svar på tråden Uppladdning!! 29 MAJ 2010!!