Inlägg från: Bröllopmaj2010 |Visa alla inlägg
  • Bröllopmaj2010

Uppladdning!! 29 MAJ 2010!!

vi gifter oss också 29 maj och hitills har jag varit lugn som en filbunke. Men i natt kom första mardrömmen, vi kom på efter vigseln att vi inte lämnat hinderspröningen till prästen, cateringen fungerade uruselt, flera gäster dök inte upp å godiset i favours påsarna hade min mamma bytt ut till några fula äckliga godisar som ingen ville äta å så höll det på hela drömmen. Det var skönt att vakna och inse att det bara var en dröm.

• Bröllopmaj2010

Jag blev hippad i lördags, känns skönt att ha det översökat. Blev en trevlig dag och lagom pinsam för mig Känns skönt att veta att mina vänner känner mig så väl!

• Bröllopmaj2010

Det där med att glömma bort något känner jag igen! Nu börjar allt falla på plats, men då kommer stressen över att det är något man missat..

Malla och Mojje skrev 2010-04-30 08:44:07 följande:
    Å vad roligt med hus! Grattis! Vi har en präst men det är en släkting så vi bokade honom typ i december... Vad knasigt att han inte ringt! Jag kollade på vår hindersprövning häromdagen och såg att den går ut typ fyra dagar efter bröllopet - jag var med andra ord ganska tidig! Ha ha! Jag börjar bli lite nervös faktiskt, just för att gå in i kyrkan.. Men det blir nog bra! Ja jösses, jag börjar känna mig trött faktiskt! det tar ändå på krafterna att ha ett sådant här projekt. Men vi sa från början att vi inte ville stressa de sista veckorna och det är jag väldigt glad över att vi inte måste heller. Inte mycket pyssel kvar, det enda jobbiga är att jag börjar bli orolig över att vi glömt nåt!

• Bröllopmaj2010

vi har nästan bestämt oss för att skippa valsen och köra på en "bruddans" istället. Sambon vill absolut inte ge sig på att försöka valsa inför alla gäster. Vi är båda Winnerbäck fantaster så det lutar mot att det blir en dans till "För dig"

• Bröllopmaj2010

Bara 3 veckor kvar nu!

Här blev en mycket förvånad sambo precis hämtad för sin svensexa! Hoppas verkligen de får en rolig dag i regnet.

• Bröllopmaj2010

Malla och Mojje skrev 2010-05-10 14:19:29 följande:
      Åh vad härligt!! Gud vad kul! Jag köpte den på sjalbutiken.se!

Jag har suttit och letat sjal några dagar nu, men inte hittat någon svensk sida med några sjalar jag vill ha, men här hittade jag en och har beställt den, så Tack! {#lang_emotions_smile}

• Bröllopmaj2010

Samma problem här med gäster som inte kan ge klara besked! Har gjort om bordsplaceringen 4 ggr, men nu får det vara till ett para dagar innan, det kommer säkert bli fler ändringar med folk som inte kan bestämma sig.

Om 2 veckor är vi gifta!

• Bröllopmaj2010

Kom på i går att man kanske skulle annonsera vigseln i lokaltidningen, så i dag ringde jag och bokade annonsen för införande i morgon.

Jag börjar få lite panik över godiset i favours påsarna, hade tänkt ha peps mintkulor från Cloetta, tidigare har de funnits i varje affär med lösgodis, men nu verkar det inte finnas någonstans, har ett par närliggande affärer kvar att kolla, men det ser inte ljust ut.

Barnen är förkylda och hostiga, och det är väl inte hela världen, men oron över att familjen ska drabbas av en härlig magsjuka lagom till nästa helg ligger och gnager.

Jag har varit lugn hela tiden, men nu kommer nog nerverna

• Bröllopmaj2010

kramilikram

Det gjorde vi.

• Bröllopmaj2010

Malla och Mojje skrev 2010-05-19 16:01:04 följande:
      Vad konstigt! Vi har köpt Peps Mintkulor. De brukar finnas på ICA Maxi, vi har dock turen att bo nära Cloettas fabriksförsäljning i Linköping så vi köpte dem där, 6,5 kilo! Har du varit och frågat personalen på t.ex. Maxi, Willys eller Coop? De kanske kan fixa det?

Tack för förslagen.
    Vi har inget ICA Maxi inom 10 mils avstånd, har kollat konsum, ICA Kvantum(Där har de haft tidigare men nu när de bytt leverantör har de inte kvar dem), Lidl och Willys. Skulle åkt och letet i dag, men nu är äldsta dottern sjuk så det får vänta, jag vill bara ha det klart.

• Bröllopmaj2010

3 dagar kvar nu! Så spännande!

• Bröllopmaj2010

Nu är vi gifta! Så mycket planering och så är det över på några timmar! Men vilka underbara timmar det var! Hade en jättetrevlig bröllopsfest. Är så nöjd. Nu är lokalen städad och kvar återstår allt plocket här hemma.

Svar på tråden Uppladdning!! 29 MAJ 2010!!