Inlägg från: Hillena |Visa alla inlägg
  • Hillena

Uppladdning!! 29 MAJ 2010!!

Weiiii äntligen är det bara en månad kvar! Som jag har väntat :) Nu är det bara sista finslipandet kvar med allt pyssel och så. Provuppsättning, provsminkning, prova klänningen så att den sitter perfekt och allt det där roliga.

Mitt i allt har vi precis köpt hus. Var och tittade i måndags och i tisdags skrev vi kontrakt. Men vi flyttar inte förän i augusti vilket känns skönt då det är så mycket annat just nu. Livet leker helt enkelt.

• Hillena

Muulin, berätta mer. Nu blev vi alldels nyfikna ju!

Tänk att nu är det äntligen vår månad!! Härligt. Spenderar min dag med att knyta små risknyten och vad fint det blir.

Som jag längtar nu!!

• Hillena

Muulin; Ohh jag skulle också vilja ha pole-dancing :) Lite synd att inte alla du önskat kunde komma, jag hoppas verkligen att mina vänner kan men man får ju räkna med att någon inte är med. Förstår att du blir lite besviken om du vill ha lite party men inte får det, jag vill nog ha party med lagom dos :) Blev singeln bra som du spelade in? Ska du spela upp den på bröllopet?

Tror det är min tur nästa helg men jag vet inte....väntar med spänning.

Tattoo82: du behöver nog inte känna dig så stressad, det ordnar sig! Vi har inte ens träffat prästen än och inte bestämt några låtar och så, jo sambon har bestämt en solosång men jag får inte veta vilken. Men det är klart att det finns en hel del kvar att göra. Det svåraste tycker jag är hur man ska planera dagen. Några tips? Jag är hellre klar tidigt än att få stressa hela dagen.

Idag skrev jag ut etiketter att sätta på våra flaskor som vi ska servera vin i , hoppas att det blir bra! Sen ska det köpas mer ris så vi kan få klart risknytena.

Guuuud vad jag längtar nu!

• Hillena

Ihhh 25 dagar, ja det går snabbt!! Är lite småstressad men det är mest för jag är rädd att glömma något.

Vi kommer att dansa vals, det blir till låten it is you (i have loved) från Shrek. Den är alldeles underbar.

Min ring är förresten färdig nu så imorgon ska den hämtas. Ska bli så spännande att se hur den ser ut!!!

• Hillena

I torsdags var jag hos min mammas väninna som skulle göra min bruduppsättning. Vi provade och fixade och gjorde fyra olika frisyrer men när jag kom hem och kände efter så kändes det inte bra. Så nu har jag bokat min vanliga frisör och måste ringa mammas väninna och avboka henne för att det inte kändes riktigt rätt. Guuud vad jobbigt detta känns. Det känns som att jag ska säga till henne att hon inte duger. Men håret blev inte alls som jag tänkt mig.

Idag ska det klippas etiketter till våra flaskor som vi ska ha vin i. Läckert kommer det att bli!

Vad pysslar ni andra med just nu??

3 veckor kvar idag...iiiihhhh

• Hillena

Ja, det är verkligen bara 2,5 veckor till!! Är ledig fyra dagar nu vilket känns helt underbart. Igår var vi och pratade med prästen och gick igenom vigseln. Fick öva lite och så pirrigt det kändes, nu är det på riktigt :)

Nu i dagarna ska jag försöka fixa det mesta av det sista för att inte ha en massa kvar till sista helgen. Mina tjejer har inte heller haft ute mig på nån möhippa och jag hoppas att det blir denna helgen för sista helgen känns som jag vill ha ledigt och bara få pyssla om mannen och göra det sista inför bröllopet.

På fredag blir det provuppsättning hos min frisör. På måndag ska klänningen provas och måttas för att sys in. Sen är det massor mer som jag glömmer hela tiden:) Tur man har sin kalender!

• Hillena

Jag blev också hippad igår, hade såå roligt! Inga pinsamheter så det blev precis som jag ville :) Nu är det MINDRE ÄN 2 VECKOR!! Jisses :)

• Hillena

Ihh jag är supernervös redan! Tänk att vissa av er är lugna :) Har en del att fixa kvar, skriva ut festprogram, vigselprogram vilket känns som att det tar lång tid. Imorgon ska jag och slinga håret och idag var jag på provsminkning.
    Ska handla lite till festen också, läsk och godis. Sen måste jag ha koll på vem som städar på söndagen och lämnar tillbaka musikboxen. Ja just det, låtlistorna är inte riktigt klara än :) Jaja jag hinner, hihi!

• Hillena

Idag är det en vecka kvar.....

Jag kan knappt sova längre, idag vaknade jag 05.45. Är pirrig, nervös och stirrig hela tiden :)

Åhhh vad jag längtar nu!

• Hillena

Jag lovar att jag hinner njuta också :) Svävar på rosa moln hela tiden!

• Hillena

Idag fick vi nycklarna till lokalen, så imorgon efter jag fixat naglarna så ska det fixas där! Jag längtar!!!

• Hillena

Fler som är vakna tidigt :) Lycka till imorgon till oss alla!

Jag har äntligen funnit det lugn jag längtat efter! Underbar känsla.

• Hillena

Vi hade också en helt fantastisk dag. Men jag håller med om att det gick alldeles för fort. Hade velat göra allt igen på direkten! Jag dansade hela kvällen efter middagen och var så lycklig!!! Tittar hela tiden på min fina ring och myser och njuter! Livet är bra härligt.

Känner nog mig också lite tom, förra veckan kändes det inte alls så här men nu har jag ju massor av tid över! Men samtidigt är det såå skönt, tittar ofta på alla fina bilder och längtar till fotografens bilder kommer, sen att få mitt nya körkort och sen bröllopsresa i slutet av juli. Sen är det "bara" resten av livet, helt fantastiskt

Svar på tråden Uppladdning!! 29 MAJ 2010!!