• fröken lilly

Fina fotomiljöer i Sthlm?

Hej!

Vår bröllopsfotograf kommer inte från Stockholm och har inte så bra koll på omgivningarna...
    Därför skulle jag behöva lite tips på olika miljöer som är fina att fota i!
    Gärna några "ruffiga" miljöer, men även annorlunda eller vackra på något sätt...

Behöver även tips på var man kan hålla hus om det regnar.......

Tack för hjälpen!

• Svar på tråden Fina fotomiljöer i Sthlm?
  • fröken lilly

Ingen som har några tips? :)

• SnuGry

jag skulle rekommendera gamla stan med alla fina hus och kullerstenar, haga parken, mosebacke eller stadshuset där jag vet att dom brukar fota om det regnar då det finns lite tak här och där :). Fota inne i stadshuset kostar minst 4000 kr :(.

• UEM

Det finns fina miljöer på Djurgården, vid Rosendals trädgård tillexempel!

• 100703 M och B

Läckert (om man gillar moderna bilder) som är lite ruffigt också är att ge sig av ner i t-banan. Det är ju olika färger på de olika stationerna inne i stan så beroende på vilka färger brudparet valt kan man kanske hitta något som passar.

Annars precis som redan sagts är det fint i Gamla Stan (brända tomten t ex med sitt vackra träd i mitten), Hagaparken och Mosebacke. Men även på Södermalm. Lilla Monteliusgången som går uppe på berget ovanför Söder Mälarstrand, med den lilla Ivar Lo-parken. Utsikt över hela city och gamla stan därifrån :) Uppepå Mariaberget, bortåt Hornstull, Långholmen och Västerbron.

Finns hur mycket som helst!

• emelieohlsson

Jag gillar Långholmen jättemycket, finns många varierande ställen att fota på och även bra med träd för skugga om det är stark sol =)

Svar på tråden Fina fotomiljöer i Sthlm?