märker att jag inte varit in och kikat på ett tag nu....
Klänningen från Kina kom förra veckan och jag är hur nöjd som helst....Till det priset dessutom. Betalade 1500 för min och dotterns klänning med frakt. Det var ju på vinst eller förlust...Provad är den också, men nu fattas det bara en underkjol. Ska nog sy en egen eller prova den jag hade på min studentbal, vi får se. Skor är beställda från Pernillas brudbutik.
Prästen och jag har ringt om varandra i två veckors tid nu, men imorgon hoppas jag vi får tag på varann. Känns som om vi måste boka ett möte med honom snart. Har många av er träffat prästen?
På måndag är det sista dagen för osa och fortfarande några som inte svarat...Vi har tyvärr fått många nej, speciellt de söderöver, tråkigt, men väntat då de är sambons släkt. Hur går det för er övriga som skickat ut inbjudningarna?
Har hittat min ring, tror jag. Ska på Hallbergs imorgon och kolla om de har den där, annars blir det till att leta igen. Fyller nämligen år i juni och har fått 30% rabatt kuponger på guldfynd, Allbrekts och Hallbergs och det gör ju en hel del på en ring över 10 000= ME LIKE!!!
Till veckan ska jag och vår toastmadame börja spåna på festhäftet och kika på lokalen igen. Känns som om jag vill ha det mesta klart innan semestern så man inte behöver stressa. Hur långt har ni andra kommit?
Lycka till med fortsatt planering!