Umeåbrudar 2010 del 3
Oj vad kusligt tyst det har varit här ett tag. Hoppas att blomsterresan gick enligt förhoppningarna ;)
Oj vad kusligt tyst det har varit här ett tag. Hoppas att blomsterresan gick enligt förhoppningarna ;)
Hörrni, jag tror att fästmannen och jag har börjat få kalla fötter... för det här med att planera bröllopet. Känns som att det är så mycket och så överväldigande och så nervöst och så... tänk om det inte blir den där trevliga och underbara känslan för alla som blir bjudna. Tänk om mina föräldrar börjar bråka... de har ju inte typ pratat med varandra, bara ett par ggr sedan de skildes när jag var nio. Hu! Jag blir lite panikslagen. Skulle ju vara väldigt trist om man planerar och sedan blir det inte riktigt som tänkt. Kanske bara ska fly fältet och göra något helt eget...
Men då berövar man sig ju själv på att få fira med släkt och vänner och de får inte en chans att fira oss och vår kärlek, what to do, what to do?????
Ena sidan av mig vill ha det där brollopet med vit klänning och spatsera ner för kyrkgången...
Andra sidan av mig vill bara gifta sig impulsivt på nästa utlandsresa...
Sebastiána... jag har aldrig hört talas om sideateljén...???
Björnisarna: Ja det hoppas jag också. Det är svårt att koppla bort familj och så för de betyder ju så mycket...
Men, jag tror att den värsta känslan skulle vara att all planering känns som om den är gjord efter någon mall för hur ett bröllop skall vara... hur man planerar och utför ett bröllop från punkt a till punkt opersonlig. Drömde mardrömmar om det i natt.
Men... jag pratade faktiskt om det med min M2B och nu känns det bättre :) Han hade också lite planerings ångest, så då var jag då verkligen inte ensam och det känns så mycket mycket bättre!!!!
Stämmer det att hon som är sömmerska också är syslöjdslärare??
Men jag kanske hittade fel sida...
Hallå... Tänkte höra mig för om fotografer. Hittade till LumorFoto.com och tycker att de verkar väldigt bra till rimligt pris. Nu undrar såklart jag och min Man 2 B om vi känner någon som anlitat dem eller om ni själva har anlitat dem... Vad tycker ni? Hur har de varit?
Är det verkligen ingen som vet något om LumorFoto???
Åh, jag gläds så mycket för er alla med att det går så bra med bröllopsplaneringen... Än är det länge kvar för mig och min blivande make.
jeanette85: vet så klart att ni säkert inte har bestämt att anlita dem definitivt än... men om ni gör det... snälla låt oss få veta hur det går :)