Fikasugna göteborgsfruar slutar aldrig att tjöta! Tråd 16.
Vet ej. Får se, lite beroende på väder faktiskt... Har bokat in en tvättid den dagen också...
Vet ej. Får se, lite beroende på väder faktiskt... Har bokat in en tvättid den dagen också...
Vad dött det är här! Har folk annat att göra kanske
Jag lider med er, tjejer! Inte kul att ha sådana bomber, kan jag tänka mig. Jag är inte riktigt uppe i de storlekarna, men jag kan också tänkla mig en liten förminskning när man väl är klar med allt vad barn heter. Man ska ju leva också.
Tezz: Varför skulle de gå efter BMI? Ryggproblem kan ju dyka upp hos vem som helst och varför skulle det vara mindre synd om någon som väger några kilo för mycket? Knäppt...
Nibla: Vad är det för jobb du har fått? Är nyfiken
Carma: Ni kommer när ni kommer! Välkommen when ever
Nibla: Skitbra sagt! Det är precis det bemötandet man får på AF och alla andra myndigheter. Jag röstar på dig
Imorgon jobbar M heltid igen. Han har jobbat halvtid i 10 dagar. Det har varit jätteskönt, men nu går vi in i verkligheten här hemma. Tur att jag får besök imorgon så att dagen inte känns så lång
Idag är rörmokaren här. Tvättmaskinen kommer att stå på sin plats i eftermiddag!
Följande konversation utspelade sig med rörmokaren igår i telefonen:
Röris: "Jag kommer och installerar en diskmaskin hos er imorgon."
Linum: "Det hoppas jag inte. Det är en tvättmaskin vi ska ha."
Röris: "I mina papper står det diskmaskin."
Linum: "Fast vi har redan en diskmaskin i köket, och jag tror inte att vi behöver en i badrummet också..."
Röris: "Då får jag ringa fastighetsskötaren och kolla, för han har skrivit diskmaskin."
... no comment, men det krävs ju inga högskolepoäng för att bli rörmokaren direkt...
Carma: Svarade på ditt sms igår, men skickade det till fel person... En kompis till mig skickade ett sms innan dig och skrev att pengarna jag hade satt in på hennes konto var framme. Hon fick svaret jag skulle skicka till dig: "Vad synd... Vi får ta det en annan gång helt enkelt!"... Tur att man har alla hästarna hemma...
Bauti är ju knappast oskuld på det där... Hon borde kunna det utan och innan
*funderar på om pipet är lika med c-string*
Nibla: Du kommer säkert att stortrivas på ditt nya jobb!
Carma: Får du fortfarande inte sova? Jag måste ha jättetur, för Siri har precis börjat sova 4-5 timmar i sträck på nätterna. Får väl hoppas att det håller i sig...