Bröllop i Sundsvall sommaren 2010
Hej!
De blir Selånger för oss också, den 29/5 :)
Hej!
De blir Selånger för oss också, den 29/5 :)
Ja det blir nävsta också!
Ja det är han, känner du honom?! :)
Jahaa! va spännande! :)
Va nyfiken jag blev på vem du är! ;)
Hur går de med planerna då? Hur ligger du till?!
Okeej! Då tror jag att jag vet vilka ni är! ;) Eller iallafall vem Markus är, men jag har nog aldrig träffat honom!
Haha ojdå, det låter som ni kommer ha fullt upp i sommar! ;)
I Nävsta får det plats max 100 sittande säger dom! Känns som det blir trångt men jag litar på att det får plats! ;) Vi blir 98st ungefär!
Ja jag förstår att du känner så! När vi hade bestämt datum var 29de Maj mitt bröllopsdatum på en gång även om det låg ett år framåt i tiden! :)
Ååå va roligt och kolla på ring! :) Min ring har jag bild på i galleriet, men jag är nog helt tvärtemot dig! hehe! :)
Oj 14de Maj, det är ju jätte snart!! Va kul, hur stort är det?
Välkommen till tråden, kul med fler!! :)
Ja det är svårt det där, man vill ju bara få saker "spikade" så att det börjar bli verklighet av det!! :) Men ni kommer nog igång snart! Jag lär ju sakna bröllopsplaneringen så då är det bara å fråga om du vill ha hjälp hehe! ;)
Hur kan det vara så egentligen?! jag har inte sett någonting om att dom ska göra comeback, hur kan alla andra veta det?! Skit också...
Men så typiskt!
Det kan inte vara så kul att åka från Härnösand på bröllopsmorgonen heller? men det finns kanske inga andra alternativ!! :(
Såg att jag tipsade dig om tråden det var inte riktigt meningen eftersom du redan är här! ;)
nja jag vet inte, känns som jag har kommit in i en svacka..! Ingenting blir klart, står bara och stampar känns det som haha! Bordsplaceringen var ju klar men nu har fem st hoppat av som redan hade anmält sig så nu måste jag liksom börja om med det igen!! :(
men annars går det väl sakta men säkert framåt! haha
Hej, hoppas det går bra för er!! :) Själv blev jag Hippad i Lördags! :) Ni kan läsa om ni vill: xantan.blogg.se
Hej alliopa, nu är det 18 dagra kvar för mig och jag har sjukt mycket att göra!!!!!! Vart tog tiden vägen?! Vi har träffat prästen nu och det var helt okej att gå in med sin pappa!!! :)
Om tio dagar är det dags för oss!! OJ va tiden har gått fort kan jag bara säga!!! I morgon är det inte tvåsiffrigt ens!! :)
Hur går det för er med allt?
Det var en sån OTROLIG dag!!!! åååååå jag ville aldrig att det skulle ta slut!! Ni kan inte ens föreställa er hur underbart det är!! 1000 gånger bättre än vad jag kunnat förvänta mig!!