Bröllop 2011?
Känns som det är långt kvar men är det någon mer som planerar bröllop till 2011? :)
Känns som det är långt kvar men är det någon mer som planerar bröllop till 2011? :)
Äsch, det är ju bara ett år kvar.. Jag har planerat bröllop sedan förskolan :D
Jag hoppas att vi kan ro iland ett bröllop nästa år.. som studenter har vi redan skjutit på det ett år och jag hoppas verkligen vi slipper göra det igen.
Yepp! 8/1 2011. Har planerat och kollat runt en del men inte köpt så mycket ännu...
Hej!
I den här tråden har vi 2011-brudar samlats sen ett tag tillbaka. Är redan uppe i tråd nummer fem!
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3636996.html
Vi har inte planerat jättemycket än, vet två datum som funkar och har lite idéer på vart vi vill ha vigsel och fest. Ska börja ta tag i planeringen om några veckor har vi tänkt!
vi ska gifta oss 23 juli 2011! eftersom vi har 2 barn och jag nu e mammaledig med minstingen så har vi planerat ganska mycket, kände det att vi inte kommer ha så mycke tid sen när jag oxå börjar jobba! kyrka bokad, lokal bokad klänning klart! ja det mesta är nog klart!
Jag ska me gifta mig nästa sommar..kul att det finns en tråd för oss, även om det låter som man är långt fram ;) Någon som ska gifta sig i Skåne??
Oh jag och sambon spikade troligtvis datum igår!! :D Jag har alltid velat gifta mig i Maj men av praktiska skäl (studier, jobb mm) så får det nog bli 10/9 -11. Kändes lite roligt då man i USA (han är därifrån) skriver datumet: 09/10/11.. (0910 är förövrigt också min hemstads riktnummer)
Spännande spännande! Det kändes så långt borta men nu kändes det plötsligt som om det hände saker :)
Åh vad trevligt med en 2011 tråd, vi kommer troligen att gifta oss nästa år också :)
@kärlek2011: vi ska gifta oss i ängelholm nästa sommar! bor dock i sthlm och planerar allt typ härifrån!!!! vart ska ni gifta er??
Vi har precis bestämt oss: 6 Augusti 2011 i Ekotemplet i Hagaparken, Vi var där och kollade i helgen och blev helt kära!!! Känns så RÄTT
Vi gifter oss också 2011 :)
Vi ska gifta oss i Åhus kyrka troligtvis =) Våran son är döpt där och vi älskar den kyrkan båda två..
Vi ska gifta oss 2011 också.. Ett år går så fort och det är ju så kul att planera:)
Åh, vad härligt det är att se att det är så många fler som ska gifta sig 2011. :)
Min plan är sommaren 2012. Tidigast....!
Idag fick vi hem de första grejerna till bröllopet! (förutom hans uppsydda kostym då) Ursnygga servettringar via ebay, billigt och bra
Vi gifter oss i pingst nästa år 11/6 2011
Hej! hoppar också på tåget, jag o min sambo gifter oss 5/1 2011 på trettondagsafton! håller på att planera för fullt, snart e de "stora" sakerna fixade iaf..