Det är väl inte dumt? Det är snarare bra att ni kommer iväg och kanske kan hitta en väg att kommunicera med varandra, om inte annat för era tjejers skull. Om inte prästens avsikt är att tjata på er bröllopet igen, men det vore konstigt! Våra vägar korsas alltså igen och jag vidhåller att du är stark och modig. Däremot är det grymt mot dig själv att hänga kvar på BT just nu. Men jag gjorde likadant, ville liksom se att de i min gamla tråd fick till sina underbara bröllop. Behöver du skriva av dig, får du jättegärna inboxa mig med! Jag inser hur himla lite tid jag har att spela på, då det inte ens är två veckor kvar nu. Men det känns som om det får gå ändå. Blir det inte som vi tänkt, blir det något annat Funderar över de skor jag tänkt, om de verkligen funkar (haha, sandaletter i fuchsia, 9 cm klack - underbara, men kanske inte bara dopvänliga...) Alla de miljarder kakor som både ska provbakas och bakas, när kommer tiden att komma till mig? Behöver jag blommor? Måste inhandla eh, allt. Hår? Alla de SPA-behandlingar och solduschningar som ska hinnas med... Äh; Listan kan göras lång, men nu behöver jag sova innan den lilla terroristflickan vaknar och kräver mat.