• Meii

Jobbig svärmor...Hjälp!!!

Jag har svävat på moln hela hösten, har varit såååå glad och har verkligen sett fram emot vårt bröllop, men nu så har min svärmor förstört hela min känsla och jag är så rädd att allt kommer bli misslyckat pga av de. Vi gifter oss 12 Juni och de är bara 2 månader kvar.

Hur ska jag komma tillbaka till den där positiva känslan igen?

• Svar på tråden Jobbig svärmor...Hjälp!!!
  • Meii

De började med att hon ville bestämma typ allt på bröllopet, gäster, mat lokal kyrka traditioner ALLT, vi så på en gång att de är VI som gifter oss och vi vill göra de på vårt sätt.

Hon gav sig inte och använde känslomässig utpressning mot min blivande man. Vi var benhårda och gav oss inte.

Då vände hon på allt och började bli elak o säga att då vill hon inte vara delaktig hon vill inte ens komma dit. OK???? Vi fattar inhgenting. Så har de hållt på nu i 2 månader.

Vi ska gifta oss precis som VI vill och allt är plannerat och klart, men jag känner bara att de känns inte lika kul längre, har liksom tappat bort mig själv och min glädje känns det som.

• Meii

Tack så jättemycket allihopa, de känns mycket bättre nu, ska verkligen följa era råd

Jag och min blivamde har pratat hela kvällen och han ska dit imorn och prata med henne, och Astro jag ska prova klänningen imorgon igen har den hängandes hos min mamma

Tack för att ni tog er tid att lyfta upp mig de uppskattar jag verkligen.

Svar på tråden Jobbig svärmor...Hjälp!!!