Jemmaj,
Gomorron gumman. Hoppas allt är bra med dig! :)
Här är det bara fint. Jag känner mig pigg och otroligt glad idag men har ingen aning varför haha. :) Jag är jättehungrig däremot...alltså riktigt hungrig, och har varit sen igår kväll, eftersom jag ätit shakes nu i två dagar och tränade hårt både i söndags och igår och då märker man direkt skillnad på aptiten. Jättejobbigt så hungrig man blir!! Men, jag ska kämpa! Fyra dagar ren kur denna vecka och tre dagar med shakes/mat är tanken. :)
Jag vet faktiskt inte vad jag har gått ner för jag väger mig inte så ofta hehe. Jag gick ju ner 3,5 kilo första veckan. Sen upp 2 *grrrrrrr* sen ner 1,5 haha och sen dess har jag inte vägt mig. Jag hatar vågen nämligen och det förstör så mycket om jag ställer mig på den och blir besviken. Direkt börjar jag tänka på att skita i allt och att beställa en pizza och vräka i mig glass typ. Så jag är lite försiktig med att ställa mig på vågen... :P Men snart ska jag väl kliva upp på den, jag måste ju se om detta funkar. Fast, en rolig sak är att jag kommit i två par jeans som jag inte har kunnat ha på nästan ett år så NÅT händer ju iaf. :)
Hur går själv? Funkar det bra med att äta lite mat och går du ner nåt?
Jag håller med om det där att man får äta så super-lite för att gå ner och gör man ett enda misstag går man upp ett kilo. Helt galet! Så här svårt har det aldrig varit för mig att gå ner i vikt... För tre år sen gick jag ner ca 13 kilo på 2 månader bara genom viktväktarmat och mycket träning. Och då kunde jag totalfuska på helgerna men gick ändå ner i vikt. Nu däremot, är detta helt kört. Min kropp bara strejkar om jag inte äter pyttelite (typ svälter mig). Skumt... Jag undrar om det har att göra med att jag slutade med P-piller för ca 6 månader sen, för efter det har jag inte riktigt känt igen min kropp och hur den uppför sig hehe. Jag har hört om tjejer som får lätt att gå upp när dom slutat med piller...
Jag vill egentligen inte gå ren kur för det är ett rent helvete! Haha! Jag får fan ångest av att bara tänka på det hahaha ;)
Jag fattar inte hur folk klarar flera måndader med ren kur. Jag blir så grymt imponerad av dem!!!
Men om jag inte går ner så mkt jag vill så MÅSTE jag köra ett par veckor innan bröllopet. Och då säger jag till så du kan hänga på om du vill. :) Det är 5,5 veckor kvar nu till bröllopet så jag känner liiiite panik haha. Men det ska gå bra! Vi kommer fixa detta ska du se! :)
Nej, nu ska jag fortsätta att dricka mitt kaffe och se om magen slutar vråla! :)
Sköt om dig