jemmaj skrev 2010-04-26 18:07:50 följande:
KB4everGumman du kommer fixa detta..;) och går du inte ner så mycket som du ville så har du iaf gått ner något och det är faktiskt bättre än inget..;)Får man fråga hur du ligger till nu, hur mycket du har gått ner osv..? hur mycket är det kvar??Här går det sådär, eller ja alltså jag har inte ätit direkt onyttigt men helgen var det mkt kött och det är så mkt kalorier i och man äter mkt, och dessutom grillade vi i söndags så vikten ligger mellan 64-65 just nu men jag har iaf inte gått upp något men ner ner ner vill man men men det får gå sakta här.. fast jag vill juh ner till juni iaf så jag funderar på att köra strikt med maten nu denna vecka och se vad som skerGrejen med mig är att om jag håller mig till en viss kalori intag så går jag faktiskt ner lite varje dag men minsta lilla fel så är jag illa ute hahajag vill köra ren kur men alltså jag vet inte, jag tänkte testa och se med mate nu denna vecka och funkar det så why not, går man ner något kilo i veckan eller två så är det inte fel... Men visst är det jobbigt med ren kur spec då man tröttnar på shakarna alltså ush och du jag kan inte få i mig annan smak än choklad ... alla andra är enligt mig så sliskiga i smaken, föööör sötaaa brrrrr hahahahHur lång tid har du kvar innan bröllopet..? Jag tror iaf att du kan fixa ren kur igen..iaf försök i två veckor, det är jobbigt när man ser all mat framför sig men så fort du ser maten så tänk bara på ditt mål och varför du gör detta..hjälpte mig iaf ..;)men måste säga det helgerna är värst haha alla ska göra så god mat och man tänker inte på hur mkt man äter alltså, helt sjukt juh och jag kände inte för att gå runt och väga varenda grillad kött jag åt för att se om det väger 100 gram eller mer haha men men jag kommer iaf säga till om jag kör ren kur... så i så fall om du känner för det, så kör ren kur med mig, så är vi två som lider haha..;)Ingen sol här idag men varmt iaf..;) Ha en trevlig kväll gumman ... sköt om dig så länge
Visst är dem söta, men jag sveper dom som en shot.. :) fort går det.. :)