CAMBRIDGE kuren - Tråd 17. Alla gamla och nya se hit!
Återigen Cambridgekuren för mig! Dag ett idag! Jag tar en dag i taget och ser var detta leder!
Dag ett 70,8 kg!
Återigen Cambridgekuren för mig! Dag ett idag! Jag tar en dag i taget och ser var detta leder!
Dag ett 70,8 kg!
Dag ett: 70,8 kg
Dag två: 69,2 kg
Nu kör vi så det ryker, eller hur? Känns gott att minska så mycket redan andra dagen, antagligen hade jag mycket extra vatten i kroppen som ville bort :) Många toabesök blir det. Nu sitter jag med en kopp te, det känns som det mättar
Stor peppkram till dig!
Jag håller med dig, dag 3-4 var värst för mig förra gången också. Dag två har faktiskt gått riktigt bra! Delade upp en shake så jag fick "äta" fyra gånger idag, det kändes bra för mig :)
Precis, det är bra att vara ledig de jobbigaste dagarna, så man bara kan fokusera på att ta sig genom dem :)
Dag tre: 68,8 kg
Tjoho vad det rasar!
Du klarar dagen! Kom igen bara och tänk på målet!
.....................................................................
Dag tre: 68,8 kg
Dag fyra: 67,7 kg
Totalt minus 3,1 på fyra dagar :)
Start onsdag: 70,8 kg
Torsdag: 69,2 kg
Fredag: 68,8 kg
Lördag: 67,7 kg
Söndag: 67,0 kg
Totalt minus 3,8 kg
Heja oss alla! Vi är bra! Jag har räknat med att bara köra en vecka ren kur, sen börja med två mål CK samt två vanliga om dagen ett tag... Vilka rekomenderar ni att man äter? Har tänkt så här:
Frukost: CK
Lunch: Mat
Mellanmål: CK
Middag: Mat (tex kyckling, keso, avokado)
Vad tror ni, kommer det fungera?
Å tack för dina fina tips! Jag ska ta till mig allt! Det viktigaste för mig är att komma från att äta massa mackor och yoghurt till kvällsmat... Bättre med nyttig mat som du säger med mycket protein! Tack
Hej alla som kämpar! Min våg sa två resultat imorse (jag väger mig alltid flera gånger och de andra dagarna har det varit samma resultat alla gånger, men idag var det inte så), jag vet inte vilket jag ska lita på... Vi få väl se vad den visar imorgon. Nu ska jag ut och promenera igen! Tror det är alla mina promenader som gör att jag får fina minus!
Måndag: 66,2 kg eller 67,0 kg (som igår)
Totalt minus 3,8 kg eller om jag har tur minus 4,6 kg!
Måndag: 66,2 kg eller 67,0 kg (som igår)
Tisdag: 66,8 kg
Totalt minus 4,0 kg
Jag tror inte på de fina siffrorna som vågen visade mig igår... Idag var det mer realistiskt... Men jag är nöjd med fyra kg på så kort tid! Heja