Ha, nu är jag i träningsläge inför en ny ren kur- Vissa av er kanske kommer ihåg att jag var med förra året (startade i januari och gjorde ca 8 veckor ren kur). Blev gravid och började äta vanlig mat- Jag gick inte upp så mkt under graviditeten, men efter att han föddes fick jag mkt kortison och ämnesomsättningen fungerade kasst så nu är jag uppe i 88 igen eller nja, jag har lyckats tappa bort 1,3 kg så 87.3 är mer exakt. Dvs, ca 13kg över det jag vägde förra året precis när jag blev gravid. Dock 20 kg mindre än vad jag vägt som mest =).
Iaf, har nu kört lite blandad kur i ngr dagar som en liten uppvärming och förhoppningsvis klarar jag fram till 1 augusti men jag gör som jag gjorde sist. EN DAG i taget och jag är nöjd med det.
Jag önskar att jag i vardagslivet blev sugen på samma sak som jag blev när jag väntade sonen- Jag var nämligen tokig i IS!
Vet ni. Kate Moss säger följande "Nothing tastes as good as skinny feels" (inget smakar så bra som det känns att vara smal- typ" Och jag tror det är min slogan för den här omgången.
Målet?! Under 70 kg- helst storlek 38- vet inte vad jag kommer att väga då men jag skulle tippa på ca 63kg. Vilket till mina 171cm ger ett BMI på 21,6.
Ja, nu hoppar jag med andra ord in här och jag hoppas jag kan både ge och få stöd för det behöver jag!
Hur gör ni andra? Tuggar ni sockerfria tuggummin, dricker lightläsk osv?