• AnnicaG

Egen bröllopshemsida

Hej alla bröllopsintresserade!

Jag har funderat och funderat och vet fortfarande inte riktigt var vi ska göra vår bröllopshemsida! Självklart har jag kikat runt lite men man orkar ju inte riktigt testa alla direkt. Kan ni tipsa mig om ni använt någon av nedan sajter?

Svenska sidor

Här på BT
    www.varbrollopslista.se
    www.brollopsguiden.se
    www.alltombrollop.se

Utländska

www.projectwedding.com
    www.weebly.com
    www.theknot.com
    www.ewedding.com

• Svar på tråden Egen bröllopshemsida
  • AnnicaG

Tack för alla förslag!

Hmm...tror det blir antingen www.varbrollopslista.se eller www.projectwedding.com

VårBröllopslista.se har ju en oslagbar funktion för att skapa önskelistor, den är gratis och enkel samt inte så "plottrig"

ProjectWedding har däremot en massa fina mallar och man har fler alternativ till flikar och kan därmed bygga en lite större bröllopshemsida.

Vilket lyxproblem :)

Tar jättegärna emot fler tips och länkar till era bröllopshemsidor!

• AnnicaG

:) äntligen har jag bestämt mig var jag ska göra min bröllopshemsida. Det blir:

www.varbrollopslista.se

Jag funderar dock fortfarande på innehållet. Kan ni inte länka till era bröllopshemsidor och/eller bloggar så jag kan få lite inspiration :)

• AnnicaG

Tack Coorala, och tack för att du delar med dig av din fina sida :)

Någon mer som vill dela med sig av sin bröllopshemsida?

• AnnicaG

Moi mokulat: Vet inte riktigt hur det funkar hos projectwedding men hos www.varbrollopslista.se där vi gjort vår sida skapar man ett lösenord så ingen kan låtsas handla presenter ur ens önskelista.

Om man dessutom inte ger länken till sin hemsida så går det inte att hitta till den eftersom varbrollopslista.se inte gör deras hemsidor publika.

Hoppas det hjälper dig:)

Finns det fler som vill dela med sig av sin bröllopssida eller önskelista?

• AnnicaG

Viken fin bröllopshemsida ni gjort :)

Bra fråga gällande bankkontonummret. Jag tycker det är bra som det är. Det skulle känns mindre fint att ha detta på inbjudan.

Någon som har en annan uppfattning?

Svar på tråden Egen bröllopshemsida