Egen bröllopshemsida
Vi testade några olika men fastnade för www.varbrollopslista.se (de har riktigt mycket att välja på då man skapar sin önskelista :) ) Dessutom är det gratis och riktigt enkelt att sätta upp sidan!
Lycka till!
Vi testade några olika men fastnade för www.varbrollopslista.se (de har riktigt mycket att välja på då man skapar sin önskelista :) ) Dessutom är det gratis och riktigt enkelt att sätta upp sidan!
Lycka till!
Annica: Du kan ju alltid göra en hemsida hos både www.varbrollopslista.se och www.projectwedding.com och välja sen :)
Det brukar faktiskt först vara när man börjar använda sidan som man upptäcker vilken man föredrar...även om jag återigen vill slå ett slag för varbrollopslista.se :)
Vi testade också ewedding men fick problem med dels bilduppladdningen och även med att sidan tog lång tid att ladda!
Men ni verkar fått det att funka finfint :) Eller hade ni också problem med bilduppladdningen?
Grattis :)
Vi har tyvärr lite känslig kontaktinfo på vår bröllopshemsida men jag har postat vår önskelista i en annan tråd här på BT. Skriver in den här nedan också och hoppas du får lite inspiration :)
Spaweekend
Ost- och vinprovning
Choklad provning
Termos (Stelton)
Vattenkokare
Kaffekokare
Dvdspelare
Laptop
Kamera
Kaffekoppar (Rörstrand)
Skålar (Iittala)
Tallrikar (Iittala)
Bestickset (Iittala)
Vinglas (Orrefors)
Decanter (Orrefors)
Espressomaskin
Kitchenaid
Handdukar
Kökshanddukar
Juicepress
Stekpanna (vår gick precis sönder???)
Grytset
Bordslampa
Kristallkrona
Sängkläder
Ljusstakar
Reseväskor
Vas (Kosta Boda)
Strykjärn
Strykbräda
Tycker också ni gjort en riktigt fin bröllopssida. Jag håller med dig Annica. Hellre ha bankkontot på önskelistan än på inbjudan tycker jag iaf :)