• lyckans lycka

morgongåva till mannen

ska ni ge era män och vad ska ni ge isåfall i morgongåva?
    Jag är lite inne på en klocka

• Svar på tråden morgongåva till mannen
  • danicalifornia

min man ska få ett album med fina lite sensuella bilder på mig, inte liksom porriga utan vackra bilder tror det blir i svart vitt!!

• Superstarfia

Jag får tillbaka på skatten precis lagom till bröllopet och funderar på vad jag ska ge.. vill hellst ge en upplevelse och har snokat lite i vad han kan tänka sig vilja göra..

Kostnaden springer ju lätt iväg...

• Aleta

Min man fick ett halsband med två silverstavar graverade med barnens namn. Jag tänkte som så att om han inte gillade det så kunde han ge det till flickorna istället, men han har det alltid på sig.
    alskadebarn.se/Fyrstav.htm

• Bluebride

jag har jätteproblem att ge min gubbe nått. vill också ge en klocka, men han bär ju inte klocka så det skiter sig. Jag har ingen aning vad jag ska ge honom.

• nikkan68

jag har oxå problem med det men funderar på en rakappat

• Maxiander

Ja det vill jag absolut göra! kommer köra på sectret box som jag tycker är en ypperlig morgongåva för mannen!

www.maxiander.se/

• Carin o  Mikael

Jag kommer att ge min blivande en klocka, det blir en kombinerad 30 års present och morgongåva. Han fyller 30 år två veckor efter bröllopet... Den är redan inköpt och paketet ligger väl undangömt här hemma :0)

/C & M

• Troligen

Jag ska ge min blivande en skylt med namn på hans (snart vårat )
    efternamn som vi kan ha på dörren. :)

• theresewallmyr

Usch jag tycker det här är supersvårt. Vi har inga barn så vi köper ju allting vi vill/behöver ganska omgående. Mer tips är välkommet :)

• MallaA

Min älskling får ta presenter:

En klocka

Sen får han en fotoram + några bilder på mig. Tanken är att han ska ha en bild på sin fru på kontoret.

Klockan är den riktiga morgongåvan medan ramen och korten mest är en rolig grej.

• Malin80

Vad för klockor har ni köpt och var?

• living the dream

Läste en tråd för ett tag sedan om just detta och någon hade ett ganska kul, lite annorlunda tips. Tydligen kan man hyra in sig på en "vinrad" i t.ex. Frankrike. Man betalar då runt tusenlappen och sedan får man vin hemskickat från just det stället då ett år gått och de har skördat. Lite skoj, om mannen gillar vin vill säga...

• tjipp

Jag ska ge min sambo en fotbollsresa som blir kombinerad weekend för oss direkt efter bröllopet. Kanske kostar lite men man kan ju se det som en minismekmånad:)

• mct73

Det där med att hyra in sig på en vin rad låter intressant. Någon som har tips på hur man ska gå till väga??

• ZemraBullen

Tycker att det är en underbar ide som "troligen" har.
    En skylt med vårat gemensam namn på. Vi har precis flyttat till hus så vi kan ju verkligen behöva en. Får man låna idén?

• fryser

min MB får en secretbox o en cigarrask.. ska kika på asken nästa v.. man kan gravera in text o de finn i prisklasser från 500 upp till 10000 kr.. innehåller allt vad en cigarr behöver älsklinge röker inte cigarr ofta men vid stora händelser eller en skön sommarkväll o då kan det ju vara lyxigt att ta fram den o minnas våran morgon

• snuttfia

Min sambo får denna www.isa.nu/shop/ja-p-105.html fast me våra namn och vårt datum då. Ska lämna in den på ramning i dagarna och göra den fin :) Ville ge något som kommer att finnas kvar och han använder inte smycken eller klocka.

• 20100515

Vart hittar du detta?

fryser skrev 2010-04-14 20:31:54 följande:
    min MB får en secretbox o en cigarrask.. ska kika på asken nästa v.. man kan gravera in text o de finn i prisklasser från 500 upp till 10000 kr.. innehåller allt vad en cigarr behöver älsklinge röker inte cigarr ofta men vid stora händelser eller en skön sommarkväll o då kan det ju vara lyxigt att ta fram den o minnas våran morgon
  • Maxiander

living the dream skrev 2010-04-13 21:59:37 följande:

Läste en tråd för ett tag sedan om just detta och någon hade ett ganska kul, lite annorlunda tips. Tydligen kan man hyra in sig på en "vinrad" i t.ex. Frankrike. Man betalar då runt tusenlappen och sedan får man vin hemskickat från just det stället då ett år gått och de har skördat. Lite skoj, om mannen gillar vin vill säga...
    Åhå vilken rolig idé :)

www.maxiander.se/
Svar på tråden morgongåva till mannen