Tantvarning del 8
Heloise: du är så skööööööön!
Heloise: du är så skööööööön!
I feel you sister!! Jag har DD/E i vanliga fall men nu har de allt växt en storlek eller två. Kan ju trösta dig med att boobisarna blir mindre sen igen men det tar ett tag. Så var det för mig iaf. Har du oxå grymt ont i dem?
Värt att kolla upp. Man lär ju behöva en stadig bh eller två vad det lider.
När jag tänker efter har jag nog kanske inte berättat att vi ska ha en liten till Beräknad nedkomst är november och jag har precis gått in i v.13. Jag har mått fruktansvärt illa och går fortfarande på tabletter men det är mycket bättre nu. Den förlamande tröttheten håller dock fortfarande i sig och jag är inte en så rolig mamma och fru när jag somnar runt 20.00 om kvällarna. Men snart är det sommarlov och då är jag ledig i två långa månader och det ska bli så skönt!!
Soldemor: Det var såå roligt att se dig på tv häromdagen och duktig var du också! Men fasen vad svåra frågor det var i just er omgång!! I vanliga fall brukar jag kunna svara på de flesta
Härligt!!
Säger som Bruttan; kärringj-vel!! Uppenbarligen kan hon inte sitt jobb och det på många plan. En charmkurs borde hon gå....
Vaddå vad ni gör där för tidigt, det är väl MVC som skickar "remiss" om RUL? Så gör de iaf här i Sthlms län.
Vad ARG jag blir! Tycker också att du vid nästa ul ska säga till hur ni blev bemötta för sådär får det faktiskt inte gå till! Har man frågor tycker man ju att de borde svara på dem....
Hoppas det blir bättre den 27:e!