Tantvarning del 8
Ja, då har 3 månader gått, och det är dax att starta en ny tråd för alla glada, snälla och pratsugna tanter i alla åldrar.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3637186.html
Ja, då har 3 månader gått, och det är dax att starta en ny tråd för alla glada, snälla och pratsugna tanter i alla åldrar.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3637186.html
Åh det doftar alldeles friskt från det öppna fönstret!
Var är det du bor, förresten, Sonja?
Längst upp i Bottenviken. Mellan Luleå och Haparanda. Börjar på K slutar på IX Där älven möter havet. Äter du Kalixlöjrom nån gång kan du tänka på mig
Jag och familjen kommer vara i Kungliga hufvudstaden första dagarna i augusti. MÅste på ryska ambassaden och fixa pass till äldsta dottern.
Där uppe! Jag har inte varit så mycket i norra Sverige. Gjorde en turné en gång runt Gällivare och Pajala, men det är väl det...
Jag vet inte hur många "de första dagarna" är, men jag kommer hem från Turkiet 2 augusti. Hojta till om det blir läge för en duett efter det
Oki-doki! Schemat är pressat, vi ska bo i Uppsala. Men jag hojtar om det är läge. Nu ska jag gå och sussa. Natti-natti!
Stressa inte fram något.
Sov gott!
dfk - varning, varning det är en materialsport, man skaffar sig inte bara en skrammelsjal...
Aleta, nej jag kan tänka mig det!
Idag är det fredaaaagsmyyys om det är det sista jag göööör, harkel...
Hallå!
Still alive, but not kicking...
Morgontimmarna har tillbringats i en säng med för mycket innevånare i... varav en åt konstant från mig och hennes storasyster lekte propeller med ben och armar medans maken lät som en trasig motor bredvid...GÄSP....
Heloise... visst bor du nära Furuvik?
Vi kommer dit 20/7 och lämnar campingen den 22/7... vi ska på djurparken 21...
kanske en fika? Eller du och Panzer kanske vill studera fenomenet storfamilj går på djurpark, försöker att få alla barn nöjda och inte bli vansinniga själva...
kan vara underhållande
Hoppas det är bra med alla, och Canta, krya på dig även om jag inte vet vad felet är eftersom jag inte hinner läsa ikapp
Kram
Tack fina Jag har kraftig öroninflammation.