Tantvarning del 8
Canta, där handlar jag också bh! De är så bra, hjälper till att prova ut rätt stlk. Jag hade en helt annan än den jag trodde!
Nattinatti alla fina tanter!
Canta, där handlar jag också bh! De är så bra, hjälper till att prova ut rätt stlk. Jag hade en helt annan än den jag trodde!
Nattinatti alla fina tanter!
Aleta, synd om du kastade dem! Du skulle säkert ha kunnat byta eller få hjälp att korrigera det som inte fungerade! Precis som Tinker så har jag uppfattningen att de är mk servicemedvetna och hjälpsamma. Men, det där med boobs är ju väldigt svårt. Mn stlk ligger mellan två, så jag har svårt att hitta perfekt trots deras större utbud och annorlunda stlks-system...
Fredagsmyset närmar sig, för att det skall bli så mysigt som jag vill måste jag dock avvkika härifrån för att städa lite...
SÅ Kram på er alla tanter.
I helgen är jag borta, jag tittar till er igen på söndag!
Villemoa, grattis förresten!!!
Har varit bortrest över helgen, en härlig fest igår som sitter kvar som glädje i kroppen även idag gör mig trött och seg men som sagt, glad.
Hoppas ni har haft det lika bra!
Kram och god ny vecka!
Har just kommit hem efter en skön helg på landet i goda vänners lag. Det är uppfriskande och jag är nöjd och glad, men något trött.
Önskar alla mina fina tantvänner en härlig ny vecka!
KRAM
Kram alla fina!
Välkommen, Signe. Det var vackert.
Skulle vilja kommentera alla era inlägg, men sanningen är att jag just nu är helt slut. Har haft en släng magsjuka och mår fortfarande illa. Måste i säng bums, tuff dag i morgon.
KRAM
Long time no seen...
Nu är jag här igen.
Kramar om och hastar vidare. I morgon sjunger jag egen specialskriven sång på ett prinsessbröllop. Nej, inte _den_prinsessan dårå..
Ska bli kul och lite pirrigt måste jag erkänna.
Daa.,så himla kul !!!! Stort grattis!
Jag hinner inte läsa in mig på allt som händer just nu, men återkommer efter helgen. Puss o kram alla söttanter som jag saknat så.
<3<3<3<3
Hej alla fina tanter!
Precis som Canta så missade jag ju Bröllopet B pga att jag sjöng vid ett annat bröllop. Jag hade så gärna velat se Viktoria och Daniel, men såg i alla fall lite av sammanfattningen igår kväll. Det var fint. Vilken fin klänning hon hade!
Idag är det lite dagen efter för mig, helgen var så intensiv och nu är jag helt slutkörd känns det som. Vet inte riktigt vad det är med mig men magen är i olag och jag är trött. Egoinlägg!
När ska du åka till Turkiet? Härligt att få komma iväg ett tag förstår jag.
När ska du åka till Turkiet? Härligt att få komma iväg ett tag förstår jag.
Härligt Cantavännen
Varma goa och hjärtliga Midsommarkramar till alla fina tanter! Åker ut på landet och firar, hoppas och tror på fint väder och planerar det traditionella första doppet kl 00.00 på Midsommarafton med tillförsikt.
Kram!
Längtar till semestern!
Någon som har trevliga Skåne-tips?
Behöver en urladdning NU!