Tantvarning del 8
Jag har ingen aning för familjen har inte bestämt vem som kan vad vilken dag än...
stööön! Det enda jag vet är begravningen på fredagen...
Men jag hoppas vi kan ses, det vore så kul
Jag har ingen aning för familjen har inte bestämt vem som kan vad vilken dag än...
stööön! Det enda jag vet är begravningen på fredagen...
Men jag hoppas vi kan ses, det vore så kul
Hrmmm... harkel... ehh.. jag är tillbaka på snabbvisit
Liiite mycket pågår hemma just nu, ffa pga av tjock-grodan
Det måste vara nåt med den underbara välsignelsen hon fick i Stockholm när vi fikade (vill uppleva flera sådana fikastunder!!!)med Soldemor och hennes trevliga man... för nu växer ungen så det knakar
Men då äter hon förstås också därefter..
Saknar er och tänker på er!
Kram till er alla
Nattlampa.... i en krypta kanske... där är det ju mörkt
Hallå!
Still alive, but not kicking...
Morgontimmarna har tillbringats i en säng med för mycket innevånare i... varav en åt konstant från mig och hennes storasyster lekte propeller med ben och armar medans maken lät som en trasig motor bredvid...GÄSP....
Heloise... visst bor du nära Furuvik?
Vi kommer dit 20/7 och lämnar campingen den 22/7... vi ska på djurparken 21...
kanske en fika? Eller du och Panzer kanske vill studera fenomenet storfamilj går på djurpark, försöker att få alla barn nöjda och inte bli vansinniga själva...
kan vara underhållande
Hoppas det är bra med alla, och Canta, krya på dig även om jag inte vet vad felet är eftersom jag inte hinner läsa ikapp
Kram
AJ aj aj.... ryser!!!
Stackars stackars dig!!!!
Kramar om extra och lämnar en hel flaska rom att ha i téet... om inte annat blir du bedövad när du druckit hela flaskan
Glöm bara inte att hoppa över morgondagen, kan var lite för mycket huvudvärk då....
Alla är VARMT välkomna till ett kallt fjäll, era varma kroppar kanske kan värma upp tillvaron till 21 grader i alla fall...
Katter är också välkomna, finns en stor sval la´gård med mycket små möss i
Kjell, förlåt... men jag fnissade över ditt ge´kås inlägg... får mig osökt att tänka på en annan Kjell...de handlade ju för över 50.000:-... jag hoppas din semester in blev lika dyr?
Cantaton, hoppas du mår bättre idag! Och att PC börjat göra det den ska, och att du hör
Själv går jag och småpackar, dvs, bär grej efter grej ut på altan, mellan regnskurarna bärs det sen till volvon och så körs de till husvagn 70meter bort när volvon är full och packas in på rätt plats... logostiken är häftig när 6 pers ska vara borta i 5 veckor och de stora barnen redan är på semester och ska hämtas efter vägen...
Äsch.. nu gormar Grodan!
Vi hörs
Och åker nån ner till SKåne så rekomenderar jag en träff med en trevlig präst och hennes make
Ska nån gång lägga ut bilder på Signe då hon döptes, men jag måste säga att Soldemors välsignelse var så innerlig och fin så dop-prästens kändes lite tam
Nästa år blir det södra sverige troligen så se upp, då kommer vi
Åhhh... så det ingår live-underhållning på campingen
????
Åska eller är du ilsk på nån??
Kram
DFK... inte så lite semester Det blir 5 veckor i husvagn...phu...
Tur den är stor och att vi har förtält och planer för att stävja bråk mellan systrarna..
så det blir väl jag som blir vansinig
Ehhhh..lite fel där, tänkte inte kapa hela tråden
Cantaton, nu får du bli frisk, bums!!! Jag tar och snor locken ur öronen från dig och så lämnar jag över en frisk hals...vassego
Kram kram kram med massa friskhetsbaciller!!
Det skjuts för lite!!!
Ooops, inte korrekt sagt men fy vad elak jag blir när jag läser vad du skriver!
Kärringj-vel... ja, så nu vet alla vad jag tycker
Hoppas det blir bättre den 27:e för UL kan vara magiska, tänk så häftigt det är att få se sin lilla knodd rumstera om i sin 1:a
Och om hon gnällde över att den inte "visade upp sig" är hon kass på UL för man kan vrida manicken man kör över magen så man får andra vinklar, så det så!!
Har ju gjort några UL i mina dar...
Berätta för nästa UL-sköterska hur ledsnaaoch besvikna ni är så kanske hon visar er mer, vi har då fått allt utförligt berättat för oss, även när det är läkare som gjort UL och det både på gyn och spec.mödra och hos BM, så det är ju olika som gjort dem.
Kram på er
Lycklig är jag förreste, min älskade kusin gifte sig igår, på Gotland
Bara hon och maken och barnen, så nu ska vi fira dem när vi åker dit!
Tjohooo!!