Tantvarning del 8
Hihi.
Hihi.
Jag vill minnas att du har ett dubbelnamn!
Bra jobbat, Solde! Sambon gapskrattade när han hörde din dialekt. Han tyckte att den verkligen var på riktigt (Han älskar skånska f.ö.)
Ja, du var jätteduktig! :)
Jag har H-kupa, det finns!! Jag handlar mina BH:ar på Change. Rekommenderas!
Mm, det kan ju bara vara positivt.
Usch, undrar hur det ska gå för mig den dagen jag blir gravid...
Själv lyckades jag mirakulöst RADERA min bokföring från mars 2009 och framåt inatt!!! Hade en säkerhetskopia från 1 november, men sådär lagom roligt... Och sedan blev det nåt jätteknas, så jag gjorde om den TVÅ GÅNGER från 1 november (till sista december). Och sedan blev inte värdet på IB noll, så då vägrade programmet avsluta räkenskapsåret. (Justerar man bara IB med Eget kapital då?) Kvart i sju imorse gav jag upp efter att ha suttit hela natten. Nu ska jag göra något annat några timmar och titta på det igen i eftermiddag. Det känns som deklarationen är lättare än bokslutet plötsligt...
Jag har också lite olika storlek på mina bröst, vilket gör att ingen BH sitter riktigt bra. Men that's life
Nä, men jag var ändå vid gott mod hela natten!! Och är faktiskt fortfarande, om än mkt trött. Men som sagt, nu får det vila till i eftermiddag...
Tack för omtanken Jag höll mig faktiskt vid gott mod, även om det var surt och jag var trött. Det kommer att lösa sig i eftermiddag...