Tantvarning del 8
Ja, då har 3 månader gått, och det är dax att starta en ny tråd för alla glada, snälla och pratsugna tanter i alla åldrar.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3637186.html
Ja, då har 3 månader gått, och det är dax att starta en ny tråd för alla glada, snälla och pratsugna tanter i alla åldrar.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3637186.html
Eftersom vinden har legat på från väster, har inte planen mellan Island och USA påverkats. Därmed är pojkvännen nu strandad på Island av alla ställen... Hur gör man då? Tar en båt?
Har spekulerat i detta med mina arbetskamrater också... så oerhört lägligt att just när Island behöver få in pengar utifrån fastnar alla resenärer där, på obestämd framtid! Konspiration?
Ååh, måste ju gratta här också! GRATTIS, Heloise och Panzer!
Bobou: Jobbigt att pojkvännen är strandad på Island...
Sonja:
Bobou, det finns massor med mysiga ställen i Reykjavik, men du borde ju ha varit där med honom juh!! Vet inte faktiskt, går det båtar från Island till Skandinavien nu för tiden? Det borde det väl göra, men kanske mest godsfartyg? Eller??
Jag skrattar ihjäääääl mig!!! Åh vad klockrent! Hela vägen så att säga!
dfk, men lilla lilla gumman! Åh vad jobbigt att känna sådär! Jag får alldeles ont i hjärtat.
Det är ju jättebra att hon har inställningen att hon vill kunna och lära för livet så att säga. Men är ju nödvändigt att hon lyckas hitta en balans inom sig så att "göra sitt bästa" duger inför henne själv. Man kan ju IBLAND briljera, men för de flesta av oss gäller det knappast i allt. Jag skickar henne en varm kram och lycka till!
Hehe, han får nog vänta tills planen börjar gå igen... Tidigast söndag ser det ut som. Ingen katastrof egentligen, hans pappa hade hälsat på honom i USA sista veckan så de är tillsammans. Jag får en ledig helg och han får lite oplanerat turistande på Island, värre kan man ha det!