Oj, oj, här är det många som behöver kramar !
Solde; jättejobbigt, starkt att du klarade uppdraget, men självklart måste det ur systemet... du är ju människa, ingen känslokall robot. Men det vore ju fint om maken var lite mer stöttande. Även om det är ditt jobb, vilket du ju inte ifrågasätter och du gör ju verkligen ditt jobb med bravur, så måste man ju få reflektera och reagera hemma om det, annars blir man ju tokig. Massor med kramar, min vän!
Blomman; krya på dig kramar genom cyberrymden till Blompojken, Hoppas ni klarar er från magsjukan! Härligt med bokintresset
Min T läser ju sedan hon var 5, men hon verkar inte ha något större intresse av att läsa böcker, tyvärr. Jo, hon läser små korta sagor åt lillasyster, hon läser alla meddelanden hon får hem från skolan, hon läser i tidningen osv. Men böcker, nej. Men förra veckan när hon hade dansuppträdande i Folkets Hus, så blev det en paus mellan genrep och uppträdande. Eftersom Bibblan ligger i samma hus så gick vi dit. Och då blev hon mer intresserad, hittade en massa intressanta böcker om djur och så. Så då bad hon att vi skulle gå tillbaka nån dag så hon kunde låna hem böcker Jag menar, hon kanske inte är intresserad av sagor, romaner är för tungt ännu, men faktaböcker är väl inte heller fel?
Cantaton; sköt om magkatarren! Har haft det själv, så du har mina sympatier. Mig hjälpte havregrynsgröt, sån där fil med nyttiga bakterier (finns säkert laktosfri också), inge kaffe (det svåraste!!) och mindre stress.
Fjällis; Så underbart med lilla Fjällgrodan ♥ Pussa henne från mig!
ImYours; så underbar son du har. Och han har en underbar mamma, så det är klart han är orolig och bryr sig.
Nu måste jag jobba lite! Ciao!