Tantvarning del 8
Tack Cantaton och Villemoa, ja jättemysigt! Känner mig helt plötsligt ubergravid och dessutom känns det verkliget. Jag he en bebbe i magen :-O
Tack Cantaton och Villemoa, ja jättemysigt! Känner mig helt plötsligt ubergravid och dessutom känns det verkliget. Jag he en bebbe i magen :-O
Sonja: K är så himla söt, brås på sin mor tycker jag
Blomman, gör som Daa och sätter igång med tumhållning, danser, böner och allt som kan hjälpa!
Annars ägnar jag mig mest till nedräkning, snart snart snart slipper jag gå dit
Hej alla härliga tanter och farbröder!
Solen skiner och vi ska till gudsonen på 2 års kalas, hoppas att vi hittar Molly Mus dvdn bara...
Har som en stolt blivande mamma lagt in ul bilden på Julle i galleriet, han ser ut som en glödlampa med ben och armar
Åh Blomman: Hejja knoppeskimån, här håller vi allt som bara går och ber en bön både för säker resa och pigg och livskraftig eskimå!
Fina Blompojken kommer säkert att klara sig galant!
Ja h*n är faktiskt en väldigt fin glödlampa haha
Jag har precis beställt en mamma tankini ifrån USA, man får tydligen inte vara större än en 42 a i sverige för att få ha en baddräkt/bikini/tankini! Men i USA där har de feta mammor iaf och jag har beställt en knallblå tankini, med stora-över-magen-trosor och reglerbara axelband, dyr var den men det kan det vara värt, jag har ju tänkt gått på vattengympa i höst.
Ännu dummare är det att de som har baddräkter i "större" stl , dvs över 42, då har de nå jäkla yttepyttetunna axelband, hur f-n tänkte de då? Jag har f-cupa, det räcker inte alls med nå små sytrådar till axelband då skär de in i axlarna som steksnören runt en stek! Nä när Julle är ute då j-vlar ska jag ta tag i mamma mode för tjejer som har långa ben och stora tuttar och större magar!!
Topp 3 på föreslagna aktiviteter när man är gravid
1: Cykla
2: promenader
3: SIMMA!!!! Naken då eller?
Hur tänker folk som gör mammakläder egentligen? Nä är man lång och tjock då får man inte bli gravid, men det går bra om du är 150cm lång och en 32a! Usch jag blir så ledsen, ska jag behöva schava runt i Panzers mysbrallor och t-shirt i 6 månader?
Men nu är jag iaf glad över tankinin, som ju bara kostade 600kr...
den här söta tankinin ska få äran att täcka över Julles bulle i sommar!
maternity4less.com/Merchant2/merchant.mv&Store_Code=mat4less&Product_Code=SW+1402&Category_Code=SW