• Sussi08

Avslöja för brudtärnorna....

Hur mycket avslöjar ni för brudtärnorna om bröllopet? Detaljer etc?

• Svar på tråden Avslöja för brudtärnorna....
  • Jakobsson85

Mina brudtärnor, systern och bästa vännen, vet nog det allra mesta. Kanske för att jag inte planerar för några större överraskningar.

• Jmms

Jag o min blivande berättar väl inte riktigt allt. Sen festprogram å dylikt kan ju vara roligt för dem att se först i samband med bröllopet/festen.

Vi ska inte heller ha några direkta överaskningar men är ju roligt för dem om de inte vet allt.

• mica82

jag har så svårt för att inte berätta allt. jobbigt det där! mina tärnor vet ganska mycket..

• mamma till 1

Då brudtärnorna är min syster och min dotter så vet dom allt i stort sett.
    Min syster är en jag bollar alla mina ideér med och som ska hålla lite i tåtarna under bröllopet också så vet hon allt.
    Vi ska inte ha nån toastmaster utan låter allt bara komma när det vill så att säga.
    Ska bli spännande och se hur det blir :)

kram S

• Gnistra mera

Mina vet nog allt, det de inte vet har jag glömt att nämna antagligen.

• Casmel

Mina tärnor vet det mesta men några få detaljer har vi hållt för oss själva just för att dom oxå ska bli lite överraskade

• KatjaB

just tärnorna är inte så jätteinsatta i underhållningen mm. Men det är ju svårt att hålla för sig själv det mesta, får bita mig i läppen för att inte berätta allt. Toastmadames vet ju förstås och sen har min mamma fått veta en del kul grejer. Annars så vet alla vårt tema, eftersom det är ett tema som innefattar tidsenliga kläder för dem som nu tycker att det är kul

• Nicossambo

Mina tärnor vet allt, dock har jag en överaskning till dem. De ska få varsitt halsband med deras namn. Hoppas bara jag får halsbanden med posten idag annars är det försent.

• giz83

katjab: hej igen...=) vad är det för kul saker ni ska ha? tips tack...=) alltid kul me överraskningar...hihi

vi ska ha en överraskning som ingen utam jag o m2b vet om...jo mamma också men det är för att hon va närvarande när vi diskuterade det...hihi

när VF är klar och vi satt på ringarna ska vi ha en "boja" som jag sätter på hans ben...hihi vet inte hur vi ska tillverka den, men det kommer nog m2b på...hihi han är rätt händig.

och mina tärnor vet det mesta, eller iaf den ena (min bästa vän) och det är nog för att hon bor på samma ställe, min kusin och andra tärna bor i Karlstad så det är lite svårt att alltid ringa henne, eftersom hon jobbar skift...

men hon ska bli insatt mer o mer ju mer tiden går...

*kärleken är evig*
  • Cylt

Mina tjejer får inte veta några detaljer, som inte är av praktisk karaktär. Däremot får ju toastparet så klart veta saker som rör deras område, men de vet å andra sidan inte om det som händer tidigare på dagen.
    Annars är det bara jag och min kille som sitter och ruvar på det bus vi kommit på.

• giz83

cylt: vad är det för bus ni ska göra...=) vill också veta...=) o framför allt tips!

*kärleken är evig*
  • Cylt

Inget jättespännande, hittade ett tips någonstans om "mingelbingo" som lät kul, sen pysslar vi med ett omsorgsfullt ihopsatt festhäfte med "bröllopsbingo" (mycket bingo;), ett quiz, ett test, gästpresentationer, söta grejer min son sagt om oss som par och allmänt om kärlek samt lite annat som inte är riktigt klart.

Står i valet och kvalet om vi ska "placera om" hälften av gästerna mellan för- och varmrätten. För att inte riskera att någon sitter och dör av tristess under middagen. Hade vi haft långbord hade vi definitivt gjort det. Nu kommer vi dock ha bordsgrupper om åtta personer och då är risken inte lika stor att någon hamnar radikalilla vid sitt bord (har har sjukt mycket, sjukt trötta släktingar som jag inte skulle vilja hamna bredvid på en middag;)

Att vi övar för glatta livet på en alternativ brudvals är det inte heller någon som vet. Jag hoppas på att vi ska kunna ringa in en av mina bästa vänner som är i Australien och inte kommer att kunna närvara, via Skype, men vet inte om det går att lösa - det vore en kul grej.

giz83 skrev 2010-04-16 10:55:18 följande:
    cylt: vad är det för bus ni ska göra...=) vill också veta...=) o framför allt tips!
  • giz83

cylt: låter som en händelserik kväll det där...hihi

*kärleken är evig*
Svar på tråden Avslöja för brudtärnorna....