Inlägg från: Cylt |Visa alla inlägg
  • Cylt

Avslöja för brudtärnorna....

Mina tjejer får inte veta några detaljer, som inte är av praktisk karaktär. Däremot får ju toastparet så klart veta saker som rör deras område, men de vet å andra sidan inte om det som händer tidigare på dagen.
    Annars är det bara jag och min kille som sitter och ruvar på det bus vi kommit på.

• Cylt

Inget jättespännande, hittade ett tips någonstans om "mingelbingo" som lät kul, sen pysslar vi med ett omsorgsfullt ihopsatt festhäfte med "bröllopsbingo" (mycket bingo;), ett quiz, ett test, gästpresentationer, söta grejer min son sagt om oss som par och allmänt om kärlek samt lite annat som inte är riktigt klart.

Står i valet och kvalet om vi ska "placera om" hälften av gästerna mellan för- och varmrätten. För att inte riskera att någon sitter och dör av tristess under middagen. Hade vi haft långbord hade vi definitivt gjort det. Nu kommer vi dock ha bordsgrupper om åtta personer och då är risken inte lika stor att någon hamnar radikalilla vid sitt bord (har har sjukt mycket, sjukt trötta släktingar som jag inte skulle vilja hamna bredvid på en middag;)

Att vi övar för glatta livet på en alternativ brudvals är det inte heller någon som vet. Jag hoppas på att vi ska kunna ringa in en av mina bästa vänner som är i Australien och inte kommer att kunna närvara, via Skype, men vet inte om det går att lösa - det vore en kul grej.

giz83 skrev 2010-04-16 10:55:18 följande:
    cylt: vad är det för bus ni ska göra...=) vill också veta...=) o framför allt tips!
Svar på tråden Avslöja för brudtärnorna....