2011 brudar del 6
Nu har vi kommit hem efter ännu en visning av en festlokal.. Det känns som vi har prel bokat över hela Göteborg nu :) Hur många är det som har fallit för festlokalen som visades bland de första ?
Nu har vi kommit hem efter ännu en visning av en festlokal.. Det känns som vi har prel bokat över hela Göteborg nu :) Hur många är det som har fallit för festlokalen som visades bland de första ?
Hur går det för alla ? Jag har fått lite tillsägelse av min karl att lugna ner mig vad gäller planeringen.. " Vi har ju nu bokat lokal, behöver ju inte springa efter klänning på en gång".. så det är tur att han är på after work så kan jag spana in ringar på olika sidor. :) Är det någon som har bra tips på sidor ?
Vi tänkte också satsa lite mot det lila för vi båda passar så super bra i den färgen :) Annars lutar det också mot lavendel.. men vi har bestämt att hålla alla kort öppna eftersom vi även funderar på ett marint tema då vi ska, som det ser ut just nu, ha vigseln på bryggan intill festlokalen.. men alla kort som sagt öppna, än så länge.. :)
Hej alla glada 11 brudar.. hur går det i planeringen.. själv har det avstannat efter bokning av festlokal.. är lite nyfiken på om det är någon fler som kommer vigsel på annan plats än i kyrkan ? mormor lär väl få slag när vi berättar om att vi har valt att cermonin på bryggan intill festlokalen..
Vår festlokal kostar 1095 kr / kuvert och då ingår allt utom dryck, tårta och blomdekorationer. Har väl planer på att bli runt 55-60 personer men vi har läst på olika forum att det alltid drar iväg med antal gäster..
Hej brudar.. jag har fått spel på hur håret ska se ut ?! jag har 3 klänningar som jag vill ha så jag tänker att jag kommer att ha en gör snygg klänning som kommer glänsa, naglarna fixas av proffs lika sminket, även fast det nog kommer att rinna bort av glädje tårar under dagen/kvällen men HÅRET?!! hur ska det se ut, vad vill jag ha ?! uppsatt, utsläppt, förlänging, blommor, tiara, krona ?! hur går era tankar ?
Färgtema lutar åt gammel rosa med ton i det lila.. snacka om att ha beslutsångest :)
Vi kommer nog landa på omkring 60-70 gäster.. hoppas jag..
Jag är lite fundersam på det här med små presenter till gästerna, är det något som någon har funderat på ?
Nivi: precis min tanke.. det får inte bli överdrivet och under inga omständigheter en för stor kostnad.