Inlägg från: uppochhoppa |Visa alla inlägg
  • uppochhoppa

2011 brudar del 6

MsRW skrev 2010-04-20 14:18:39 följande:
    Får man hoppa med här? Jag och min fästman bestämde datum i helgen och i går bokade vi kyrkan. Den 12 februari 2011 ska vi gifta oss :)

Vi har valt samma datum!

Ta ett kliv mot dina mål! - uppochhoppa.se
  • uppochhoppa

Nio månader kvar för oss :) Hade möte med lokalen i veckasn som var, väntar på att skriva kontraktet och idag träffar vi fotograf nummer två. Vigselringen är klar och ligger här hemma och väntar ( nästan en pina, man vill ju ha den nu!!) och färgtemat är satt; grått, silver och orange! (och så har jag köpt skor ockå...) tipsar om skor under tusenlappen på bröllopsbloggen: www.brollopslycka.blogspot.com

• uppochhoppa
    Greeneyes skrev 2010-05-12 18:56:44 följande:
    Allima: haha, ja du är nog först! Vi funderar på att göra en egen bröllopshemsida eftersom vi gifter oss utomlands. Vi ska ju som jag skrev skicak ut save the date-kort snart så folk vet om det och kan spara om de vill komma. Ska ni ha hemsida? Vilken ska ni använda? JAg funderar på projectwedding, nån som provat?
    Vi kommer köra project wedding - funkar jättebra. Kolla deras olika utseendemallar och testa dig fram. Tyvärr hade de ingen i våra färger, men vi kör en svartvit och laddar upp många bilder i våra färger. Tycker mallarna är bra och det mesta går att fixa med egna texter och rubriker.
  • uppochhoppa

Tiden går verkligen snabbt nu, i morgon ska vi på bröllop - den 12 juni. Vårt bröllop är den 12 februari...under sommaren känns det som vi inte kommer fokusera på bröllopet och sen , ja då är det ju verkligen dags att sätta fart! helt galet!

ska bröja säta mer fart i bröllopsbloggen - och nu måste vi verkligen bestämma var vi ska vara. Lokalfrågan har varit - och är - svår för oss. Nu har jag satt som mål att vara i hamn med lokalen innan den 1 juli. Vi får väl se. Alltså - vi har letat och tittat - men hittar inget som känns bra i den här "mellanprisklassen" för våra ca 95 gäster. Phu!

Svar på tråden 2011 brudar del 6