Inlägg från: SnowFairy |Visa alla inlägg
  • SnowFairy

2011 brudar del 6

Aaa... 373 dagar kvar, vill att tiden ska gå fortare!!

• SnowFairy

Haha, på fredag nästa vecka är det ett år kvar, vi gifter oss alltså den 14 maj 2011 {#lang_emotions_laughing} Och det är inte vilken dag som helst, det är även vår treårsdag som ett par!

Vi hade tänkte att vänta med att berätta för de flesta tills det är mindre än ett år kvar och festlokalen var bokad, men jag vill bara skrika ut till alla jag känner att vi ska gifta oss! Festlokalen preliminärbokade vi för några veckor sedan, så det är fixat, så nu är det bara en vecka kvar tills det blir officiellt {#lang_emotions_laughing}

• SnowFairy
    Liiisan skrev 2010-05-06 16:20:29 följande:
    hihi... 352 dagar har vi haha....   Ang klänningar har jag ändrat min uppfattning rejält... vill ha en diskret klänning mer osm en afton klänning.. inget släp, ingen slöja... va tråkig ajg är haha... Njae men vill ha de så enkelt de bara går.. men när man väl pröva klänningen så vet man inte.... haha
    Ang klänning så är jag också inne på något enkelt, men jag har inte varit och provat något än, men ska göra det snart, men jag kan tänka mig att man hinner ändra sig ganska många gånger tills det verkligen känns rätt, (om man nu får uppleva "Klänningen med stort K")

Har du hittat någon favorit än så länge?

• SnowFairy

Wiii, idag är det "bara" exakt 1 år kvar {#lang_emotions_laughing}

Svar på tråden 2011 brudar del 6