2011 brudar del 6
Bra Niini med en ny tråd! Om ett par veckor ska vi börja kolla på festlokaler och vigselplatser, ska bli så underbart roligt! Längtar verkligen!
Bra Niini med en ny tråd! Om ett par veckor ska vi börja kolla på festlokaler och vigselplatser, ska bli så underbart roligt! Längtar verkligen!
Ja, om det är ett år kvar och du vill få klart dom tre månader innan (och börjar nu) så blir det ju bara 10 stycken per månad, eller ett tredjedels kort per dag! Det går säkert jättebra!
Haha, nu blev jag fundersam... Uppskattade för ett halvår sen att vi skulle ha mellan 60-70 personer på bröllopet, nu när jag skrev ned alla ordentligt för första gången slutade jag på 44, inklusive oss själva... Undrar vilka jag glömt!
Lyx och lyx, jag vet inte. Vill gärna ha fler gäster än 40 på bröllopet, men vill samtidigt bara bjuda de som jag verkligen umgås med! Dessutom blev min fästis lite deppig när vi funderade på vilka vi skulle bjuda. Han insåg att han hade tappat kontakten med alldeles för många gamla vänner...
Allima: Jag kommer bjuda mina närmaste vänner (med respektive) från jobbet, alltså de jag umgås en del med även privat. Jag jobbar på en institution med nästan 100 anställda, så det finns ingen möjlighet för mig att bjuda alla. Även om det ju i och för sig skulle leda till att antalet på festen ökade rejält! Men nej, vi kommer bjuda någonstans mellan 2-4 par från jobbet. Likadant från min festis jobb tror jag.
jaaaaaa! Igår preliminärbokade vi festlokal för två datum i maj nästa år, så nu är planeringen verkligen igång! Det gick snabbt, mailade i måndags för att bestämma en tid att titta på den vi lutade åt mest, var där igår och bestämde oss att vi inte skulle hitta någon bättre, så då var det ju bara att boka... Känns så bra!
Nu vill det bara till att hitta någonstans att ha vigseln (och bestämma om det ska vara kyrkligt eller borgerligt, sambon velar friskt!) innan dom ringer och tjatar alltför mycket från festlokalen... får nog göra ett ryck med det i helgen!
380 alt. 387 dagar kvar, beroende på vilket datum vi väljer!
Shit, den egenskapen vore bra om min sambo hade ibland! Fast egentligen, mitt planeringssinne ligger på en mycket sundare nivå numera, efter att han har påverkat en del åt andra hållet!
21e eller 28e maj... Har fortfarande inte bokat ställe för vigsel men ska kolla på två antingen denna veckan eller nästa... suck!