Inlägg från: Liiisan |Visa alla inlägg
  • Liiisan

2011 brudar del 6

tjejer har ni sätt denna?

www.gamman.se

var lite inspirerande tycker jag

• Liiisan

Tjejer!!! Hur mycket kostar eran fest lokal? bara nyfiken :)

• Liiisan

OJ..... SHITTT... den vi har kollat på blir nu va jag kan se på hemsidan 1500 å jag tyckte de var mycket... kansek de inte är... Bara lokal + porslin... ingen mat.... men scen med ljud å allt.....

• Liiisan
    Rosen2011 skrev 2010-05-17 18:12:56 följande:
    Vi bokade en lokal (som vi nu avbokat) och då skulle det kosta oss 1500 att ha från fredag-söndag och ha både entrévåningen och källarvåningen samt tillgång tillderas kök och porslin.Dock kände vi att lokalen blev lite för stor så vi avbokade.Är nog ganska olika vart i landet man bor, denna lokal ligger ute på vischan.
    jaa de är de säkert.. de varierar nog i alla prisklasser... därför är de svårt å veta va man ska ta eller inte ta.... :)
  • Liiisan
    Pixiebelle skrev 2010-05-17 23:09:16 följande:
    Fin lokal Liisan! tycker 1500kr låter som ett riktigt bra pris, speciellt om det finns porslin och ljudanläggning. Ser ju ut som om det är ett riktigt bra kök på bilderna, jättebra om man ska fixa egen mat eller via catering! Får man fråga vad det är för lokal och var den ligger? 
    Är du ifrån mina trakter? Kanske inte ska avslöja vart den ligger haha.. Kanske någon annan tar den ifrån oss ;)
  • Liiisan

Har bokat lokalen nu. men ska titta på den iallafall :) 1500 för tre dagar.. WOW kalas pris tycker jag...

• Liiisan

aha är de alla som har maten i lokalen? haha konstigt formellerat men ni vet vad jag menar.. vi ska ha catering.... göra förätten själva..sedan något buffe liknande.... å sedan ska NOG en kollega göra tårta... funderar på om man behöver efträtt oxå eller om tårta räcker..

• Liiisan

Hur har ni de tjejer? lite tyst i tråden hihi ;)

Har ni börjat kollla på musik/sånger i kyrkan? va ska ni ha för något?

• Liiisan
    Trohet skrev 2010-05-28 09:25:34 följande:
      Näe, jag är inte tyst =0) skriver för fullt på en massa trådar, inkl denna =0)Jo, vi (jag) har kollat på musik/sånger i kyrkan. Min M2b är inte så intr av att dra i alla tåtar och trådar, så han väntar hela tiden tills jag har kommit på ngt, så okeyar han det sen. Sötgubbe!Vi ska ha River flows in you med Yirumo som ingångsmusik, Du är allt som solosång och Castle in the sky på Ocarina som solomusik. Utgångsmusik kommer jag inte på och jag har total idétorka där...
    aha vaa niiice.. hittade nämligen en bra skiva på spotify... så man fick lite inspiration...

Ingen som känner till någon hårdrocksgrupp som sjunger en kärleksfull ballad ? låter kanske konstigt haha...

• Liiisan

nu har vi varit å tittat på lokalen...den blir perfekt å lite där till :) hihi sååå skoj..

• Liiisan

ojoj.... va fort allt går haha... :) har hittat ett band vi funderar över.. HON känns jätte bra.. Hur mycket pengar tänker ni lägga ner på band/dj ?

• Liiisan

Hur ska ni göra med DUKAR?

Nu är en-mans-bandet bokat. En tjej. Hon blir kanon bra, hon ska även sjunga på vigseln :) Ska snart träffa våra värdpar för lite diskution hur vi ska lägga upp allt :) å våra förväntningar å sånt... UJUJ... månaderna går tjejer. Kan inte fatta detta???!!! 

Ska vi verkligen stå brudar 2011, hihi.... <3

Jag funderar på att gjuta gips hjärtan och skriva namn på som bordplacering.. Men vet inte.. Va tror ni?

• Liiisan
    Nikeh skrev 2010-06-10 11:45:26 följande:
    Hej alla blivande brudar!Är helt ny här på forumet, men tänkte att denna tråd skulle passa då vi nyligen bestämt datum för vår vigsel; 6 augusti 2011. Klänningen köpte jag lite spontant när vi var i Köpenhamn förra veckan, så nu gäller det att hålla vikten. =)
    hihi lite spontant :) hur gör man de haha.... Ler... har inte börjat prova klänning än... bävar lite för de..... kort å mullig som man är... vet inte om nån passar haha...

NiVi skrev 2010-06-10 10:43:10 följande:
    Vi ska ha ikeas knoppa lakan som dukar och sen löpare i grönt över! Smart idé med gipshjärtan!
    jaa, en kompis tipsade om dom där lakanen.. kanske inte är så dumt...vilket färg tema ska ni ha?
  • Liiisan
    Fårävvör skrev 2010-06-10 17:20:54 följande:
    Oj färgtema... är helt lost på den punkten... Vigsellokalen har ganska gula väggar och mest vitt för övrigt, medan festlokalen har ganska gröna väggar och vitt för övrigt... De färger jag helst vill ha på brudbuketten är antingen mörkt rosa eller rött, och till lokalerna känns det som att mörkrött passar bäst. Så kanske mörkrött, lite bladgrönt och vitt kanske... Eller "borde" man ha somrigare färger i slutet av maj?
    vi ska ha olivgrönt och vitt... samt ev lila/silver detaljer. Min brudbukett ska vara Lila...

RÖTT tycker jag passar vilken årstid som helst efter som de är kärlekens färg...

• Liiisan

vi skiiter nog i bröllopsresa haha... känns inte så viktigt för oss... :) nångång blir de kanske en resa då får vi kalla den för bröllopsresa haha

• Liiisan

nu var de ett tag sedan jag tittade in... vårat värdpar har kanske fått förhinder... Hon genomgår en massa jobbiga undersökningar för ev alvarlig sjukdom... känns ju såå hemskt... men vi hoppas på att genomföra bröllopet en då.... men kansek inte har dom som värdpar.. men finns ingen direkt annan.... men hoppas de löser sig... usch!

• Liiisan

Här var de öde... Hur har ni de i sommar värmen?

Svar på tråden 2011 brudar del 6