2011 brudar del 6
oj vilket fint wordkraffs jag fick med där när jag skulle försöka få in bilden
oj vilket fint wordkraffs jag fick med där när jag skulle försöka få in bilden
Mm blev enorm skillnad med fyllning i.. De vart mycket roligare så, en liten minitårta helt enkelt
Här är det recept jag testade i förra veckan:
(fast jag hade i grovhackad choklad även i muffinssmeten)
Åh jag var också inne på svart och rosa av något slag med blingbling. Men så tyckte jag på nåt sätt att det kände så "bråkigt" (jag vet, min blivande småler fortfarande åt mitt ordval) med svart. Så vi bestämde oss för visserligen svart men i lite mindre skala och la till lite grönt istället.
Vi köpte de första sakerna till bröllopet (förutom uppsydd kostym på resa) förra veckan. Ett tusental diamanter och så dessa:
cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll&item=110522191139
Tror de kommer bli hur snyggt som helst och så med svarta tygservetter
Greeneyes: Nej inte än, de kommer nog innan månadens slut iallafall. Ibland dyker de upp riktigt snabbt och ibland tar det ju lite längre tid.. Ja jag tror det kommer bli super! Äsch då, nej då kanske man får lov att välja extra noga vad man tar med sig När det gäller kvaliten på diamanterna har jag inte funderat så mycket rking det, de kostade 20 kr för 1000 så är de kassa är det ingen större förlust Men jag tror de blir bra. Ska absolut säga till när de har anlänt
Ja vi verkar ju verkligen vara inne på samma linje du och jag
Är lite orolig över vår lokal.. Vi har den, en mysig liten hembygdsgård på min hemort som jag är rädd kan vara för liten, eller en betydligt större (förmodligen för stor) typ av idtrottslokal. Så jag hoppas verkligen att vi kan vara i den första lokalen...
Till helgen är det dags att åka till huvudstaden och kika på klänningar. Bland annat. Lite annat ska vi väl hinna med också;) Äh men vore kul att hitta något..eller iallafall bli helt på det klara med vad jag vill ha för nån klänning. Även om jag tror mig vara ganska så säker. Eller allra bäst vore ju om Klänningen med STORT STORT K skulle vara till salu som visningsex, med typ 50 % rabatt;) Det hade vart fint;) En flicka får väl drömma;)
Förra helgen var vi ner till Sthlm och provade klänningar för fullt. Provade min drömklänning, Maggie Sottero Monalisa, och den ska det bli! Föll för den redan i höstas efter att han hade friat så nu till hösten blir det att beställa en kinavariant på den och hoppas att den duger
Greeneyes: Haha ja men gör det! De är ju helt underbara, kommer verkligen vara en riktigt snygg detalj i dukningen tror jag
Fårävvör, vad roligt! Vi ska också bila i USA :) Börjar med Washington, tåg till New York, bila över till Kanada och ett par städer där, ner via Niagarafallen, flyg till Las Vegas, bila till Los Angeles och så hem igen ;)
Haha ja vi ska förstås stanna ett par dagar på varje ort ;)
Ja jag tror också att det blir toppen med USA :) Vi gifter oss i augusti och kommer åka i början/mitten av oktober, vi måste ju visst vänta in att hockeysäsongen sätter igång ;)
För oss händer det inte heller särskilt mycket. Känns som att allt är klart uppe i huvudet men man vet inte när, var eller hur man ska börja. Kyrka och lokal blir väl nästa stora steg, 1 år innan. I övrigt fick jag mig en till brudtärna ;) Bokstavligen FICK. Träffade min kusin på den lokala puben i byn vi växte upp i och hon blev så glad för vår skull och uttryckte drömmar om att vara tärna när hennes syster nån gång kanske gifter sig. Jag läste mellan raderna och nu ska hon vara en del av brudföljet ;) Känns kul, man har ju ändå en lång barndom bakom sig mer eller mindre tillsammans så det blir nog bra :)