Mizfis och LillRolf skrev 2010-04-26 17:32:27 följande:
mojikanan: Samma som för Niini, inget direkt tema annat än ett färgtema. Mörklila, vitt och troligtvis grönt. Ska ha lila skor och lila dekorationer. Inbjudningarna och placeringskorten ska också vara lila. Men jag har ett litet problem; jag har alltid velat ha mörkt röda rosor i min brudbukett, men nu när vi bestämt oss för mörklila som temafärg vill jag ju gärna ta upp den färgen i buketten också. Så jag letar febrilt efter mörklila blommor som passar ihop med mörkröda rosor. Nån som har en idé? Är det nån som har en bild på en bukett med mörkröda rosor och mörklila blommor tillsammans?? Tack på förhand! :D Therese142: Haha, jag, min blivande man tycker också att jag borde ta och lugna ner mig. "Nu har du köpt klänningen, nu får du pausa lite." Haha, jag försvarar mina 11 bröllopstidningar (4 st har jag fått av en kompis) med att jag söker inspiration. Varje gång jag visar nåt fint i nån tidning blir han nervös..."Jaha...men jag trodde att vi skulle ha det så här..." Han tror jag håller på att bli en Bridezilla, vilket jag verkligen försöker låta bli! Men det är svårt. :D
Haha, o jag börjar snart tro sambon blir en bridezilla (?!). När det blev tal om inbjudningkorten och några provmodeller blev han väldigt egagerad! Han hade tydligen bestämt preciiis hur dom ska vara, visst får jag till små ändringar men överlag är hanganska orubblig
Inte för att jag klagar, hans idé var väldigt bra o jag är glad att han äntligen visar engagemang! Kanske han blir mer engagerad nu när det snart bara är 1 år kvar