Inlägg från: Grodfrun |Visa alla inlägg
  • Grodfrun

Måste få skriva av mig om min tärna..

Okej.. andas in... och andas ut..

1) Ditt brollop ar den storsta handelsen i ditt liv. Inte i alla andras liv. Ha det i atanke.

2) Du kan inte begara att hon ska saga upp bekantskapen med en van bara for att du valt att saga upp bekantskapen med honom/henne.

3) Angaende klanningen. Ok, ni hade kommit overens om att ni betalar en del var av klanningen, paminn henne om det. Har hon inte rad just nu sa betala rubbet. Hon kan betala tillbaka nar hon far sin lon. Det har 'festandet' med en annan polare kanske ar viktigt just nu. Du ar en bra och forstaende manniska, forega med gott exempel, var schysst!

4) Hon missade (eller sket i) att boka er forsta natt. Ok, big mistake fran hennes sida. Men, boka den sjalv, sa har du det gjort.

5) Ett par till djupa andetag, sen pratar du med hene pa ett snallt och trevligt satt och forklarar vad det ar du forvantar dig av din tarna (inte av henne, utan av din tarna).
    Fixar hon detta, vill hon och klarar hon av det?

6) Klappa dig sjalv pa axeln, du har lost problemet pa ett vuxet vis ;) Kanske har du en ledig tarnposition, eller kanske har din tilltankta tarna antligen fattat vad henes roll innebar.

Svar på tråden Måste få skriva av mig om min tärna..