Äntligen fredag del 21
Janos, vilken insats för världsfreden! Upptcäkte för en stund sen att tråden gått ut o funderade på om jag skulle göra nåt åt det - du hann före! Love you!
Janos, vilken insats för världsfreden! Upptcäkte för en stund sen att tråden gått ut o funderade på om jag skulle göra nåt åt det - du hann före! Love you!
tjoho, en massa nya coola smileys har vi fått!
Jag har en massa (typ 4) stygn i armen sen jag tog bort en cysta igår - ett inåtväxande hårstrå hade ställt till det. Nålrädd som jag är var jag lite ynklig igår... kan vi ju säga
Kram!
kanske ska hänga upp nya gardiner här oxå?
Fick fö en penicillinkur oxå, för att förebygga infektioner i såret medan det läker här är ju rätt varmt så det kan nog gucka till sig rejält. Men de är heläckliga - vanliga såna 2färgade avlånga kapslar - men de luktar MÖGEL!
Hårstrå i näsan???? Ännu knäppare!
Åh, tulpaner!
Äntligen fredag! Knasigt vaken tidigt imorse, trots att jag var helt klubbad igår kväll o skippade en konsert jag hade velat gå på. Tror den där äckliga penicillinkuren jag får gör mig helt sänkt.
Så sant så sant. Men nu har jag en ledig dag iaf - skönt. O mer konsert ikväll!
Ja verkligen! Men här är det fint, mycket som vanligt bara - ska ju byta liv strax o en hel del ska göras inför det.
Gapar fö av förvåning över vissa gubbars barnsliga hierarki-mätande. Vissa borde få en hink o spade istället!
Helt sant - men just nu har det varit gubbar (eller en gubbe iaf) - men idag var han snäll o rar - han ska åka hem nu så jag fick en kram - men jisses så dum han lyckats vara den sista tiden *himlars*
för övrigt så funderar jag på vad jag ska bli när jag blir stor...