Äntligen fredag del 21
Fredagsskribent, tycker jag låter finfint! Är det heltid?
Japp, Hilde är hemma o familjen verkar vara ok, men jag tror inte hon får mycket egen tid eller nättid att tala om.
Här ringer det i ett även efter arbetstid...
Fredagsskribent, tycker jag låter finfint! Är det heltid?
Japp, Hilde är hemma o familjen verkar vara ok, men jag tror inte hon får mycket egen tid eller nättid att tala om.
Här ringer det i ett även efter arbetstid...
Ja, det måste vi faktiskt!
Det är så roligt att se dig online CM - jag tänker på dig ska du veta!
Hej Gable! Jag har vart på shoppingutflykt idag - o tjafsat med rörmokarn (men det ser ni ju på fejjan!)
ja, jag behövde nog eg inget alls... men men!
Nej, ärva är ju fantastiskt, men det ska ju vara helt o rent, även om det är storebror som haft det.
själv behöver jag dock eg ingenting. Överfulla garderober - sorterar ut en hel del o köper ändå nytt...
Men idag har jag försökt tanka datorn full med programvara - det kostar också pengar.
annars håller jag på att bli förkyld tror jag. Men tillvaron domineras eg av flyttplaner o ovisshet - ledsen att jag tjatar...
Ärva är fantastiskt! Jag håller med dig eg!
vad har ni för telefoner o abonnemang? Mobil alltså? Måste fundera på sånt inför hösten, maken har iphone o jag vet inte riktigt vad jag ska skaffa....
Byxor? Inga bra tips, är det jeans eller vad är det du tänker dig?
Tjingeling! 100% på telia hittills alltså - kanske är det melodin. Måste fundera på vad jaga nvänder själva luren till oxå...