Äntligen fredag del 21
Vill bara meddela att helgens väder har inte gått av för hackor - däremot har vresorosor svårt för hackor. Fint tomatland blir det där sen!
Vill bara meddela att helgens väder har inte gått av för hackor - däremot har vresorosor svårt för hackor. Fint tomatland blir det där sen!
Tack! Jag behövde höra att jag är bra på nåt, det har varit mycket ångest idag.
Arbetsförnedringen ville ha möte - jag förutsatte grillning. Men det var en informationsträff. Så jag har haft ångest i flera dagar över mötet informationsträffen. Till ingen nytta. Började nsätan gråta när jag insåg faktum.
Hejsan på er alla snygga damer!
Har varit i Stockholm i helgen, är sjuuuuukt trött nu. Fötterna är toksvullna.
Hej mina vänner!
Det har varit tufft här ett tag, bruten arm, jobbiga besked och nu vattkoppor. Ser att ni har att göra, det är så ibland.
Nu ska jag till tandläkaren, titta på tiden! (kl är alltså 6.50!!!)
Äntligen fredag på er! *kram*
Skåla med mig, jag fyller år idag!
Tack Hilde!
Men du är hemma anne!
Tack förresten!
hoppas ni hade kul, åt god mat och öht träffade fler männiksor än jag fick i min säng! (ryggen pajja)
<Svårt att skrivA just nu, vi hörs!
Naprapaten har semester tills på torsdag.
Tälta, det låter myggigt. Hur gick det?
Å husvagnssemester, hur gick det?
Berätta!
BTW: The ANOF är tillbaka. Hon vill veta hur man tolkar manliga grannars beteende. Har skrattat hysteriskt.
http://www.familjeliv.se/Forum-5-166/m53255082-4.html
Låter som en trevligt utflykt!
Gable, som vän av ordningen undrar jag på vilket sätt föreståndaren har med ditt barn att göra? Är hon en av de ansvariga pedagogerna? jobbar hon på avdelningen? Tar hon emot barnen(det ska inte en föreståndare göra).
Har ni haft utvecklingssamtal? Med er pedagog alltså.
Jag står som ett frågetecken - hon har faktiskt inte ett smack med erat barn att göra, det blir oftast bara bekymmer om shefen lägger sig i den dagliga verksamheten.
Vi röjde ut garaget igår. Elektrikern skulle komma och jag vet inte om mitt förslag att han skulle hänga i taket i sele för att nå dosan skulle bli så poppis.
Tre vändor till tippen blev det. Två hann jag eftersom alla jävlar i hela norra europa nödvändigtvis ska till tippen samtidigt. KAN bero på deras något snåla öppettider, vad vet jag.